کاهش حوادث ترافیکی درون‌شهری شهرکرد

معاون عمرانی شهرداری شهرکرد از اجرای طرح‌هایی با هدف کاهش حوادث ترافیکی درون‌شهری این شهر خبر داد.

به گزارش ایمنا، عبدالصادق نجفی با بیان اینکه شمارش معکوس برای تحقق یکی از انتظارات افزون بر ۱۰ هزار سکنه میرآباد غربی شهرکرد آغاز شد، اظهار کرد: فاز نخست طرح بهبود معابر و دوبانده شدن بلوار جهاد در شمال غربی مرکز استان رو به پایان است.

وی افزود: شش هزار مترمکعب خاک‌برداری و خاکریزی، سنگ‌کاری، کوه‌بری و عملیات بتنی، بخشی از اقدامات انجام شده در این طرح است.

معاون عمرانی شهرداری شهرکرد خاطرنشان کرد: برای اجرای فاز نخست این طرح، تاکنون افزون بر ۲۰ میلیارد ریال از اعتبارات شهرداری شهرکرد به‌صورت امانی و پیمانی، هزینه شده است.

نجفی اضافه کرد: باند دوم و جدیدالاحداث بلوار جهاد که نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع مساحت دارد به‌زودی آسفالت می‌شود.

وی از اصلاح هندسی معابر فرعی، ایجاد میدان هدایت خودروها در شمال بلوار جهاد و نصب پل بر روی مسیل میرآباد غربی شهرکرد به عنوان اقدامات تکمیلی در این طرح خبر داد و یادآور شد: این اقدامات تا پایان شهریورماه امسال اجرایی یا تکمیل خواهد شد.

معاون عمرانی شهرداری شهرکرد تصریح کرد: در سایه اقدامات یاد شده می‌توان کاهش حوادث رانندگی، توزیع روان ترافیک، دسترسی بهتر مردم منطقه به خدمات همگانی و ایمن‌تر شدن مسیر عابران در منطقه میرآباد غربی را انتظار داشت.
نجفی خاطرنشان کرد: در بودجه سال‌جاری شهرداری شهرکرد و سازمان‌های وابسته در مجموع ۱۰۵ میلیارد تومان برای حوزه عمرانی در نظر گرفته شده است.

کد خبر 387987

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.