مدیریت زمان توقف ناوگان اتوبوسرانی اصفهان با سیستم AVL

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با بهره‌برداری از سیستم یکپارچه مدیریت ناوگان (AVL) و پرداخت الکترونیک(AFC) مدیریت زمانبندی خطوط و زمان توقف ناوگان انجام شده است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مدیریت عملکرد بخش خصوصی و کاهش زمان انتظار مسافران از دیگر مزایای بهره برداری از سیستم یکپارچه مدیریت ناوگان (AVL) و پرداخت الکترونیک(AFC) است.

وی با اشاره به بهره برداری از فاز ایجاد تعرفه الکترونیکی رانندگان و ناوگان اتوبوسرانی، تصریح کرد: برخی از مزایای اجرای این پروژه دریافت و ثبت اطلاعات به روز ناوگان، یکپارچه سازی اطلاعات رانندگان و ناوگان، حذف تعرفه کاغذی و کاهش هزینه‌ها، صرفه جویی در زمان ثبت و ارزیابی عملکرد رانندگان به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با بیان اینکه تغییر وضعیت ۲۰ دستگاه اتوبوس گازسوز بنز دیزل مجهز به کولر انجام شده است، ادامه داد: ساخت و بهره‌برداری از تصفیه‌خانه آب پساب شرکت جهت استفاده در باس‌واش، ثبت مکانیزه شکایات به صورت سیستمی از طریق BIS، نظارت بر عملکرد رانندگان در خطوط و آموزش‌های لازم از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی از کاهش ۴۰ درصدی تصادفات در سه ماهه اول سال جاری نسبت به سال گذشته خبرداد و گفت: کاهش چشمگیر آمار تصادفات در اتوبوسرانی اصفهان حاصل آموزش‌های ارائه شده و اشتیاق رانندگان به رعایت قوانین بوده است.

افتخاری با بیان اینکه اظهارنامه تعالی سازمانی شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تدوین شده است، گفت: خرید و نصب ۴۰۰ دستگاه فیلتر ترابولد جهت کاهش مصرف روغن، ساخت و نصب یک دستگاه سیستم حمل دوچرخه توسط اتوبوس به عنوان نمونه و نصب و اجرای زمانبندی و نقشه خطوط در اتوبوسرانی اصفهان انجام شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: تعداد مسافران خطوط تندرو در سال ۹۸ نسبت به سال ۹۷ سه درصد افزایش یافته است.

وی با اشاره به بازسازی ناوگان اتوبوسرانی اصفهان، خاطرنشان کرد: قرارداد بازسازی ۲۰۰ دستگاه اتوبوس جهت فعالیت در خطوط توسط شرکت‌های خصوصی منعقد شده است.

کد خبر 387967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.