امیدوارم انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن شایعه باشد

بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب آهن گفت: سعید آذری زحمات زیادی برای ما کشید و شخصی از جنس فوتبال جای اورا پر کرد که باعث شد امید ما به منحل نشدن تیم فوتبال بانوان پا برجا بماند.

فاطمه عادلی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا، در رابطه با وضعیت تیم فوتبال بانوان ذوب آهن، اظهار کرد: زمزمه‌هایی مبنی بر انحلال تیم فوتبال ذوب آهن شنیده می‌شود که امیدواریم شایعه باشد. وجود یک نماینده از این باشگاه بزرگ در لیگ برتر فوتبال به لیگ شخصیت و کیفیت بالایی بخشیده است.

وی افزود: باشگاه ذوب آهن همیشه امکانات خوبی در اختیارمان قرار داده است. تمام هزینه‌های یک تیم فوتبال بانوان به اندازه قرار داد یک بازیکن مرد در لیگ آقایان است که نشان می‌دهد بانوان هزینه زیادی ندارند و چرا باید شایعه انحلال تیم بانوان ذوب آهن به گوش برسد.

بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب آهن با بیان اینکه یک نفر از جنس فوتبال سکان مدیریت ذوب آهن را برعهده گرفته، تصریح کرد: سعید آذری زحمات زیادی برای ما کشید و شخصی از جنس فوتبال جای اورا پر کرد که باعث شد امید ما به منحل نشدن تیم فوتبال بانوان پا برجا بماند.

عادلی اضافه کرد: مدیرعامل جدید ذوب‌آهن جوان باتجربه‌ای هستند و امیدوارم این فکر باز که نباید تیم فوتبال بانوان منحل شود را داشته باشند.

وی در خصوص آسیب‌های منحل شدن تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن جزء معدود باشگاه‌هایی است که آکادمی بانوان دارد و وقتی آکادمی تشکیل می‌شود، آینده تیم بزرگسالان آن باشگاه را تأمین می‌کند ذوب‌آهن این آکادمی را دارد اما می‌خواهند تیم بزرگسالان را منحل کنند. افرادی در تیم هستند که محصول آکادمی ذوب‌آهن هستند و فقط می‌توانند در ذوب‌آهن بازی کنند زیرا شرایط حضور در شهر دیگری را ندارند، اگر این تیم منحل شود این افراد دیگر نمی‌توانند به فوتبال خود ادامه دهند.

بازیکن تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن با اشاره به اینکه مدیران کارخانه ذوب‌آهن به تیم فوتبال بانوان این باشگاه کمک کنند، تأکید کرد: فرصت پیش نیامده که با اعضای هیئت‌مدیره ذوب‌آهن صحبت کنم اما امیدوارم این موضوع پیگیری شود.

عادلی ادامه داد: به‌ جای دو درصد مالیاتی که باشگاه قرار است پرداخت کند تیم بانوان تشکیل‌شده که امیدوارم این روند ادامه پیدا کند و حرف‌های ما به گوش مسئولان برسد.

کد خبر 387959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.