رونمایی تبلت‌های لنوو در آستانه‌ نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹

در آستانه‌ برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، شرکت لنوو نمونه‌های جدید لنوو تب M7 و لنوو تب M8 را رونمایی کرد.

به گزارش ایمنا، با نزدیک‌ترشدن به زمان برگزاری نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹، شرکت لنوو تبلت‌های M8 و M7 را معرفی کرد. هر دو دستگاه با هدف استفاده برای کاربردهای رسانه‌ای طراحی شده‌ و به حالت مخصوص استفاده برای کودکان (Kids Mode) مجهز است که از رابط کاربری مخصوص کودکان پشتیبانی می‌کند. تبلت‌های جدید از حاشیه‌ باریک‌تری در مقایسه با دستگاه‌های نسل قبلی خود برخوردار بوده و از اتصال به شبکه  LTE پشتیبانی می‌کند. هر دو دستگاه، ماه اکتبر (مهر) به بازار عرضه خواهد شد.

لنوو تب M8

تب M8 از نمایشگر بزرگ‌تر ۸ اینچی IPS بهره می‌برد و در دو نسخه با نمایشگر HD و FHD به بازار عرضه شود. تبلت جدید مجهز به تراشه‌ "هلیو A22" به‌ همراه دو یا سه گیگابیت ظرفیت حافظه‌ رم و ۱۶ یا ۳۲ گیگابایت ظرفیت حافظه‌ داخلی است. دوربین سلفی دستگاه دو مگاپیکسلی و دوربین اصلی آن پنج مگاپیکسلی است. به گفته مدیران شرکت لنوو ،باتری این دستگاه می‌تواند حداکثر تا ۱۲ ساعت برای تماشای تصاویر ویدئویی یا ۱۸ ساعت برای مرور صفحات وب، پاسخ‌گو باشد. این تبلت ازطریق میکرو USB شارژ می‌شود و مجهز به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری است. نسخه HD لنوو تب M۸ با قیمت ۱۵۴ دلار و نسخه‌ FHD با قیمت ۱۷۵ دلار دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

لنوو تب M7

لنوو تب M7 از لنوو تب 8۸ کوچک‌تر است و با نمایشگر ۷ اینچی IPS  و رزولوشن ۱۰۲۴ * ۶۰۰ و طراحی مشابه نمونه بزرگ‌تر خود به بازار عرضه خواهد شد. دوربین سلفی و دوربین اصلی پنل پشتی دستگاه دو مگاپیکسلی است. نسخه‌ با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ Wi-Fi تبلت جدید از تراشه‌ مدیاتک MT8321 بهره می‌برد؛ درحالی‌که نمونه با قابلیت پشتیبانی از شبکه‌ LTE مجهز به تراشه‌ مدیاتک MT8765B است. هر دو نسخه از ظرفیت حافظه‌ رم یک یا دو گیگابایتی و همچنین ظرفیت حافظه داخلی ۱۶ یا ۳۲ گیگابایتی بهره می‌برد. لنوو تب M7 مجهز به باتری با ظرفیت سه هزار و ۴۵۰ میلی‌آمپرساعت بوده و با پایه‌ قیمت ۱۰۹ دلار در رنگ‌های طوسی و مشکی به بازار عرضه خواهد شد.

منبع: زومیت

کد خبر 387955

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.