افزایش طرح‌های هفته دولت با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری‌ها

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: با همت، تلاش، هم‌افزایی و همراهی مردم و مسئولان در مقابل تمامی مشکلات و تحریم های اقتصادی ایستاده ایم و فعالیت و خدمات خوبی در سطح استان و کشور انجام شده است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الله غلامی در جلسه شورای اداری شهرستان شاهین شهر و میمه افزود: امسال در هفته دولت بیشترین طرح ها مربوط به شهرداری ها و بخش خصوصی بود که می توان حضور بخش خصوصی در راستای سرمایه گذاری را یک حرکت برای خدمت رسانی بیشتر و بهتر به مردم دانست.

وی یکی از ویژگی های بودجه سال ۹۸ را وجود مشوق های دیده شده در بودجه نام برد و گفت: شرداری ها، نهادهای دولتی و بخش خصوصی می توانند با استفاده از روش هایی که در این مشوق های بودجه ای دیده شده، بهره برداری کنند و خدمات بیشتری به مردم ارائه کنند.

معاون هماهنگی و امور عمرانی استانداری اصفهان افزود: آماده همکاری و حمایت با بخش های خصوصی و اداره های دولتی برای اجرای طرح های تشویقی هستیم و مهمترین طرح های تشویقی در بودجه ۹۸ را طرح هایی که با ۷۰ درصد مشارکت بخش خصوصی انجام شود، طرح های که دولت و جامعه به آن نیاز داشته باشند مثل طرح های تولید برق و آبرسانی و طرح های دولتی زیر ۵۰ درصد پیشرفت که به بخش خصوصی واگذار شود؛ نام برد.

وی گفت: با توجه به الزام قانون مبنی بر اینکه سالانه ۱۰ درصد از حجم تصادفات منجر به فوت در کشور باید کم شود، اما استان اصفهان با برخورداری از حجم زیاد آزادراه و بزرگراه، همچنان جزء پنج استان اول کشور در تصادفات منجر به فوت است و این نیازمند توجه بیشتر مسئولان در کمیسیون های ایمنی و همچنین دقت مردم و شهروندان در شیوه رانندگی است.

غلامی افزود: قرار است تا ۱۵ شهریور ۴ هزار تن قیر مصوب استان اصفهان تحویل شود که با اختصاص آن حجم زیادی از طرح های عمرانی در راه و شهرسازی، راهداری و شهرداری ها فعال می شود.

وی در خصوص طرح اقدام ملی و رونق تولید مسکن در کشور گفت: بیش از ۴۷ هزار واحد مسکونی جدید با مشارکت دولت و انبوه سازان ساخته می شود که یک هزار و ۱۷ واحد آن در شاهین شهر ساخته می شود و در صورت حضور و مشارکت انبوه سازان این تعداد افزایش می یابد.

در ابتدای این جلسه نماینده مردم شهرستان های برخوار و شاهین شهر و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایط اقتصادی فعلی همه باید در راستای کسب اعتماد ملی و اجتماعی برای نظام تلاش کنند که یکی از راه آن، خدمت رسانی به مردم و تلاش جهادی مسئولان است.

حسینعلی حاجی دلیگانی تصویب و احداث میدان ورودی شهر مورچه خورت، وجود خط آسمان در مسکن سازی و افزایش قیمت زمین و مسکن و اجاره بها  در شاهین شهر، تلاش برای احداث مترو شاهین شهر، وجود شبکه فاضلاب فرسوده در شاهین شهر، هزینه های کلان نظام مهندسی، و فرو نشست زمین در برخوار و شاهین شهر را از مهمترین مشکلات در حوزه های  انتخابی خود نام برد و خواستار پیگیری برای رفع آن شد.

سرپرست فرمانداری شاهین شهر و میمه در این جلسه، ایستادگی و مقاومت مردم را رمز موفقیت و پیشرفت کشور دانست و گفت: همه باید در راستای انسجام، وحدت، همگرایی و افزایش روحیه نشاط و امید تلاش کنند.

اسفندیار تاجمیری افزود: با اشاره به برگزاری انتخابات در پایان سال جاری افزود: همه باید در راستای حضور و مشارکت حداکثری تلاش کنند و لازم است مسئولان و نامزدهای انتخاباتی به قانون مداری توجه داشته باشند.

کد خبر 387947

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.