۵۱ طرح عمرانی و خدماتی در شاهین شهر و میمه افتتاح شد

شاهین شهر و میمه - ۵۱ طرح عمرانی، خدماتی، کشاورزی و ورزشی در شهرستان شاهین شهر و میمه با اعتباری بیش از ۶۷۰ میلیارد ریال افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان شاهین شهر و میمه، به مناسبت هفته دولت در آیینی با حضور مسئولان استانی و شهرستان شاهین شهر و میمه ۵۱ طرح در شهرستان شاهین شهر و میمه در شهرهای شاهین شهر، گرگاب، لایبید و روستاهای موته، زیاد آباد، جهاد آباد، ازان، سه، کلهرود، حسن رباط  و ونداده افتتاح و به بهره برداری رسید.

محل استقرار فلافل فروشی های شاهین شهر در کمپینگ گردشگری شرق شاهین شهر، اولین اتوبوس ویژه جانبازان و معلولان، مرغداری تخم گذار، بوستان مادر، زمین چمن مصنوعی و جایگاه سوخت تک سکو در شهر گرگاب، بند خاکی دستکن، خانه بهداشت در روستاهای جهاد آباد و زیاد آباد و  اقامتگاه بوم گردی روستای حسن رباط از مهمترین طرح های است که در این آیین افتتاح شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان در آیین افتتاح این طرح ها گفت: امسال همزمان با هفته دولت بیش از یک هزار و ۷۳۰ طرح با بیش از دو هزار و ۹۳۰ میلیارد تومان در استان اصفهان افتتاح شد که در بخش طرح های عمرانی ۳۳ درصد نسبت به سال گذشته رشد داشته است.

حجت الله غلامی افزود: امسال با توزیع متوازن اعتبار در استان در تمامی شهرستان ها شاهد افتتاح طرح های خوب و بزرگی بودیم و تلاش مدیریت استان بر توزیع متوازن اعتبار در سراسر استان بوده و هست.

کد خبر 387946

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.