قدرت جمهوری اسلامی ضامن امنیت کشور است

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: قدرت جمهوری اسلامی ضامن امنیت کشور است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، سرهنگ حسین حسین زاده در یادواره شهدای شهرستان لنجان اظهار کرد: سال ۱۳۵۹ زمانی که با توطئه سرویس های جاسوسی دشمن و پشتیبانی تمامیت استکبار جهانی، ارتش تا دندان مسلح صدام به ایران حمله غافلگیرانه انجام داد صدام در خیال پوچ خود فکر می کرد ظرف مدت سه روز بخش عظیمی از ایران اسلامی را اشغال خواهد کرد.

وی افزود: صدام با توجه به مسائلی چون از هم پاشیده شدن ارتش شاهنشاهی، فعالیت عناصر نفاق در داخل کشور و حضور خرده نیروهای نظامی ایران در کردستان و... برای مقابله با ضد انقلاب ها فکر می کرد می تواند به سرعت نظام مقدس جمهوری اسلامی را شکست داده و خاک ایران را تصاحب کند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه ارتش صدام به عنوان یکی از ارتش‌های قدرتمند خاورمیانه در لیست ارتش های جهان خودنمایی می کرد، تصریح کرد: ارتش صدام ۱۲ لشکر مکانیزه، پنج هزارو ۴۰۰ تانک پیشرفته جنگی،۴۰۰ قبضه توپ ضدهوایی،۱۵۰ هزار مرد جنگی و ۳۶۶ فروند هواپیمای فوق پیشرفته با خلبانان آموزش دیده که دنیای شرق و غرب آنها را در اختیار ارتش صدام قرار داده بود جنگی تحمیلی را علیه کشور رقم زد.

حسین‌زاده با بیان اینکه در دوران پهلوی دوم بدون شلیک یک گلوله به راحتی بحرین از خاک ایران جدا شد، تصریح کرد: براساس تفکرات موجود در اتاق جنگ صدام با حضور کارشناسان مختلف از سراسر جهان قرار بود جنگ ایران و عراق تنها یک هفته به طول بینجامد اما جوانان غیور ایران اسلامی با رهبری های پیامبرگونه امام خمینی (ره) در برابر دشمن ایستادگی کردند و اجازه ندادند یک وجب از خاک ایران در اختیار دشمنان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه دفاع مقدس دو برابر جنگ جهانی دوم به طول انجامید، ادامه داد: در طول هشت سال دفاع مقدس ۱۹عملیات جنگی بزرگ توسط رزمندگان اسلام طراحی و اجرایی شد که در اکثر این عملیات ها پیروزی نصیب ملت همیشه قهرمان ایران شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با شاره به محدودیت های ایران در زمان جنگ تحمیلی، اضافه کرد: ۳۷ کشور جهان از ارتش صدام حمایت کردند و نکته حایز اهمیت آن است در زمان آغاز جنگ تحمیلی ۳۶۶ فروند هواپیمای جنگی در اختیار صدام بود اما با وجود منهدم شدن بسیاری از این هواپیماهای جنگی در پایان جنگ تحمیلی ۴۰۰ هواپیمای جنگده در اختیار ارتش صدام بود و خزانه های وی سرشار از دلارهایی بود که عربستان سعودی در اختیار صدام قرار داده بودند.

وی عنوان کرد: در طول هشت سال دفاع مقدس ۲۲۰ ستاره درخشان آسمان ایران به عنوان مجاهدان فی سبیل الله در برابر ارتش صدام صف آرایی کرده و از خاک میهن و اسلام نتاب محمدی دفاع کردند و امروز سرافراز هستیم و کشور ایران در منطقه ای پرتلاطم در امنیت کامل به سر می برد.

حسین زاده خاطرنشان کرد: آمریکا ۲۴ درصد اقتصاد جهان، ۱۰ هزار کلاهک هسته ای، ناو یواس اس تودی که در دل خود شش هزار تفنگ دار نیرو، دو راکتور هسته ای، ۹۰ هواپیمای جنگده پیشرفته را در اختیار داشته و نباید فراموش کرد تا قبل از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی زمانی که کشوری را تهدید می کردند پادشاهان آن کشور در برابر آمریکا سرتعظیم فرومی آوردند.

وی با بیان اینکه قدرت جمهوری اسلامی ضامن امنیت کشور است ،افزود: ملت ایران با رهبری داهیانه امام خمینی(ره) در زمانی که آمریکا در اوج قدرت بود لانه جاسوسی را اشغال کردند و و امروز نیز با تدابیر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) توطئه های استکبار جهانی به سردمداری آمریکا را یکی پس از دیگری خنثی می شود.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به سرنگونی پهپاد آمریکایی توسط سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران، تصریح کرد: دلاورمردان سپاه با فشردن ماشه‌ای موفق شدند پرنده فوق پیشرفته ۱۴.۵ تنی آمریکایی را که می تواند  هزار ۴۵۰ کیلو تجهیزات نظامی را حمل و ۳۲ ساعت پرواز کرده و ۱۰۷ هزار کیلومتر را فیلمبرداری کرده و ظرف ۵۰ مگاپیکسل ثانیه این اطلاعات را ارسال کند و هزینه ساخت ان ۲۲۰ میلیون دلار بود را با شلیک یک موشک سرنگون کنند.

حسین زاده اضافه کرد: شاید دیگر ارتش های جهان موشک های پیشرفته تر از موشکی که پهپاد آمریکایی را سرنگون کرد را نیز در اختیار داشته باشند اما شلیک این موشک به سمت پهپاد آمریکایی تنها به واسطه تدابیر حکیمانه فرمانده کل قوا حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و قوت قلبی است که ملت همیشه در صحنه ایران از قرآن به دست آورده و همواره لبیک گوی ولایت فقیه زمان خود هستند به دست آمده است.

وی افزود: نیروی انتظامی خدمتگزار چهار هزار شهید و ۱۷ هزار جانباز را تقدیم کرده تا مواد مخدر نه تنها در ایران بلکه به مرزهای روسیه، انگلستان، فرانسه نرسد و ما براساس آموزه های دینی با هدف آنکه جوانان دیگر کشورها در دام مواد مخدر گرفتار نشود فعالیت می کنیم آنان در حال توطئه علیه ایران هستند.

کد خبر 387945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.