همکاری عزاداران حسینی در روان سازی ترافیک شهر

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده حرکت دستجات عزاداری کمترین محدودیت را در معابر شهری خواهد داشت.

علیرضا صلواتی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه در منطقه سه بیشترین تعداد هیئت‌های مذهبی قرار دارد، پیش بینی لازم برای اقدامات ترافیکی تردد دستجات عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) انجام شده است.

وی با بیان اینکه ستاد محرم شهرداری اصفهان با شعار #شهر_حسینی فعالیت خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: در حوزه ترافیکی تمهیدات لازم با پلیس راهور در نظر گرفته شده است.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان تأکید کرد: مسیر عزاداری هیئت‌های مذهبی باید با هماهنگی پلیس راهور و معاونت ترافیکی مناطق شهرداری انجام شده و کمترین محدودیت در ترافیک را خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در مکان‌های پخش نذورات و ایستگاه‌های صلواتی تمهیدات ترافیکی لازم به گونه‌ای درنظر گرفته شده که اختلال ترافیکی نداشته باشیم، گفت: با هماهنگی شرکت واحد اتوبوسرانی تعداد اتوبوس‌های مورد نیاز هیئت‌های مذهبی برای هم‌پیمایی هیئت‌ها تأمین شده است.

صلواتی خاطرنشان کرد: استفاده از وسایل حمل ونقل همگانی به ویژه اتوبوس در حرکت دسته جات سینه زنی و زنجیر زنی، ترافیک معابر شهر را کاهش  داده و نیاز به فضای پارکینگ را هم کاهش خواهد داد.

معاون حمل ونقل و ترافیک شهردار اصفهان گفت: شرط اول برای عزاداری این است که کمترین مزاحمت برای شهروندان ایجاد شود، از این رو هماهنگی‌های لازم با هیئت‌های مذهبی شهر انجام شده تا مشکلی در تردد و عبور و مرور شهروندان و مسدودکردن معابر نداشته باشیم.

کد خبر 387941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.