اجرای طرح توسعه پارک شهدای گمنام تایباد

شهردار تایباد از اجرای طرح توسعه پارک شهدای گمنام این شهر به مساحت ۹ هکتار به مناسبت هفته دولت خبر داد.

به گزارش ایمنا، ایوب سیدالحسینی اظهار کرد: مدیریت شهری همواره در خدمت‌رسانی به خانواده شهدا و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی پیشگام بوده و است.

وی از اجرای طرح توسعه پارک شهدای گمنام این شهر به مناسبت هفته دولت خبر داد و عنوان کرد: طرح بهسازی گلزار شهدای شهرستان شامل ایجاد طاق، شبستان، ورودی و خروجی مزار، تعویض سنگ‌های مزار شهدا و نصب نمادهای ایثار و شهادت با اختصاص اعتبار یک‌میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اجرا شد.

شهردار تایباد با اشاره به وجود مزار دو تن از شهدای گمنام در این شهر، تصریح کرد: شهرداری در جوار مزار این شهدا اقدام به ایجاد مجموعه پارک، بوستان، سن نمایش تابستانی، و سایر بخش‌های مدرن و مجهز کرده است که این مجموعه فرهنگی به مناسبت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد.

سیدالحسینی با بیان اینکه مساحت پارک شهدای گمنام تایباد ۹ هکتار است، خاطرنشان کرد: اعتبار توسعه و بهسازی این محل ۲۵ میلیارد ریال است که از منابع داخلی شهرداری تأمین شده است.

وی ادامه داد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های دستگاه‌های خدمات‌رسان به‌ویژه مدیریت شهری، ارایه خدماتی در راستای پاسداشت مقام شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است، بنابراین تلاش شده تا در تدوین و ابلاغ برنامه‌های مختلف حوزه شهری به این مسئله توجه شود.

کد خبر 387930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.