ورزشکاران ما غالبا قادر به شکست همتایان اسرائیلی خود هستند

معاون سیاسی وزیر کشور در دولت اول اصلاحات در صفحه توییتر خود نوشت: به‌جای محروم‌ کردن ایرانیان از فتح مدال و قله‌های افتخار، روش های کارآمدتری برای افشای جنایات صهیونیستها برگزینیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مصطفی تاجزاده معاون سیاسی وزیر کشور در دولت اول اصلاحات در صفحه توییتر خود آورده است:

«سیاست شکست‌خورده جمهوری اسلامی در رو در رو نشدن ملی‌پوشان‬⁩ کشورمان با ورزشکاران اسرائیلی، به‌جای این‌که به‌ضرر اسرائیل شود، این‌بار هم ایران را از کسب مدال طلای جودوی المپیک محروم کرد. تاسف‌بار آنکه مسئولان فدراسیون‌ها و نیز قهرمانان حق ندارند علت واقعی تمرد خود را اعلام کنند!

تاجزاده تاکید کرده : معدودی از کشورهای مسلمان نیز ⁧‫ملی‌پوشان‬⁩ خود را از دادن مسابقه با همتایان اسرائیلی خود منع می‌کنند، اما به‌دلایل سیاسی خطر محرومیت، فدراسیون و ورزشکاران آنها را تهدید نمی‌کند. عموم ورزشکارانشان نیز، علاوه بر افکارعمومی، حامی سیاست تحریم هستند و از پدیده پناهندگی خبری نیست.
پیروزی تیم فوتبال ⁧‫ایران‬⁩ بر اسرائیل و جشن آن روز، از شیرین‌ترین و ماندگارترین خاطرات نسل انقلاب است. ورزشکاران ما غالبا قادر به شکست همتایان اسرائیلی خود هستند. پس به‌ جای محروم‌ کردن ایرانیان از فتح مدال و قله‌های افتخار، روش های کارآمدتری برای افشای جنایات صهیونیستها برگزینیم.»

کد خبر 387910

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.