سناریوی مخوف آقای ویزر/ کابوس ثانیه‌های پایانی

شکست بسکتبال ایران در ثانیه‌های پایانی مسابقه‌ای که در آن ۱۸ امیتاز از حریفشان پیش بودند، کام ورزش دوستان ایران را تلخ کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "کابوس ثانیه‌های پایانی" تیتر یک ابرار ورزشی است و به شکست لحظات پایانی بستکتبال ایران مقابل پورتوریکو در جام جهانی بسکتبال اشاره دارد جایی که ایران برتری ۱۸ امتیازی خود در نیمه اول را به راحتی و با عملکردی ضعیف در دقایق پایانی از دست داد.

روزنامه هدف با عنوان "استرا چقدر خوشحاله" به اظهارات مدیران استقلال پرداخت که رفتن استراماچونی را تکذیب کردند و وضعیت را سفید اعلام کردند و اینطور که از شواهد پیداست جلساتی که دیروز با استرا برگزار شد نتیجه بخش بوده است.

"نباید ببازی" عنوان اصلی روزنامه خبر ورزشی در مورد شایعات پناهندگی سعید مولایی جودوکار مطرح کشورمان است که دیروز در رسانه‌ها اخباری مبنی بر آن انتشار یافت. هنوز خبر قطعی و رسمی مبنی بر پناهندگی مولایی اعلام نشده است که روزنامه ایران ورزشی از این بی خبری نوشت "سناریوی مخوف آقای ویزر".

ماندن یا رفتن علیپور؛ این سوال شاید همه هواداران پرسپولیس را خسته کرده باشد جایی که از پایان فصل پیش علیپور از ترانسفر شدن می‌گفت و تلاش مدیران پرسپولیس بر حفظ وی بود که سرانجام این تلاش‌ها نشان از ماندن قطعی علیپور در جمع سرخ‌ها بود، اما دیروز دوباره زمزمه‌هایی مبنی بر رفتن او و تلاشش برای بازی در اروپا شنیده شد که جواب باشگاه پرسپولیس منفی بود که روزنامه گل با عنوان "تا نیم فصل اجازه رفتن نداری" از آن خبر داد.

روزنامه‌های ورزشی صبح امروز به شرح زیر است:

کد خبر 387909

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.