نظارت آتش‌نشانی ساری بر ایمنی هیئات مذهبی

سرپرست شهرداری ساری گفت: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری در ایام محرم، نظارت مستمر بر مساجد و تکایای هیئات مذهبی و سنجش ایمنی این اماکن است.

به گزارش ایمنا، عبدالحمید فرزانه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و آغاز فعالیت هیئات مذهبی، اظهار کرد: واحد خدمات شهری لایروبی جوی‌ها، نظافت مستمر معابر و تأمین روشنایی معابر شهر با هماهنگی شرکت توزیع برق در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: مسئولیت‌پذیری ، تعهد و نظم کارکنان شهرداری در این ایام برای ارایه خدمات به شهروندان و عزاداران حسینی بیش از پیش مورد انتظار است.

سرپرست شهرداری ساری با اشاره به تعویض و نصب پرچم های مناسبتی در ایام محرم، ادامه داد: برنامه‌ریزی جهت راه‌اندازی هیئت عزاداری ویژه کارکنان شهرداری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی انجام شده است.

فرزانه با بیان اینکه خودروهای سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری در دهه اول ماه محرم در نقاط مرکزی شهر مستقر خواهند شد، خاطرنشان کرد: یکی از مهم‌ترین رسالت‌های این سازمان در ایام محرم، نظارت مستمر بر مساجد و تکایای هیئات مذهبی و سنجش ایمنی این اماکن است.

وی با تأکید بر روان‌سازی ترافیک سهولت عبور و مرور هیئت‌های عزاداری، تصریح کرد: سازمان مدیریت و مهندسی شبکه حمل و نقل شهرداری با هماهنگی پلیس راهور و سازمان حمل و نقل بار و مسافر برنامه‌ریزی های لازم را در این زمینه انجام داده است.

سرپرست شهرداری ساری تأکید کرد: مجموعه شهرداری در این ایام جهت ارائه خدمات به عزاداران حسینی، فعالیت مضاعفی خواهد داشت.

کد خبر 387905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.