حادثه خونین در مسابقات فرمول دو + فیلم

در مسابقه عصر امروز مسابقات فرمول دو حادثه ای مرگبار باعث جان باختن یکی از رانندگان شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عصر امروز و پس از برگزاری تعیین خط مسابقه روز یکشنبه فرمول یک، مسابقات فصل ۲۰۱۹ فرمول دو در پیست "اسپا" بلژیک آغاز شد. هر مرحله از این مسابقات درست یک روز پیش از مسابقه اصلی فرمول یک در همان پیست برگزار می شود. این مسابقات جولان گاهی برای رانندگان جوانی است که می خواهند خودی نشان دهند و به رده های بالاتر برسند.

مسابقه آخر بلژیک اما بی حاشیه نبود، ابتدا خبر لغو مسابقه در میانه های رقابت و پرچم قرمزی که باعث شد رانندگان به گاراژ بروند و مسابقه نیمه تمام بماند، تعجب طرفداران برانگیخت. سپس خبر حادثه خونین در پیچ معروف "اوروژ" آمد، این پیچ معروف ترین پیچ در تقویم فرمول یک است که از ابتدا تا کنون دست نخورده باقی مانده و جذاب ترین قسمت پیست اسپا است. اما این پیچ بار دیگر حاشیه ساز شد و این بار قربانی گرفت.

در ساعت هشت شب بود که ویدیویی وحشتناک  از تصادفی سنگین در مسابقه فرمول دو منتشر شد و بسیاری از افراد در اقصی نقاط دنیا با ارسال توییت هایی در مورد سلامت رانندگان حاضر در این تصادف ابراز نگرانی کردند. ابتدا خبر زیادی در این رابطه منتشر نشد، اما پس از انتقال راننده ها به بیمارستان خبرهایی مبنی بر سالم بودن راننده ها آمد.

پس از تمام کش و قوس ها و بحث ها در مورد تصادف ناگهان توییتی دنیای اتومبیل رانی را لرزاند. "تیم کرونل" راننده حرفه ای سابق رالی در توییتی اعلام کرد که "بر اساس گفته فدراسیون جهانی آنتونی هیوبرت" راننده ای که در تصادف مرگبار مسابقات فرمول دو حاضر بود، جان خود را از دست داده است."

سپس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی نیز بیانیه صادر و این خبر را تایید کرد: "راننده‌ی ماشین شماره ۱۹، آنتوان هیوبرت بر اثر صدمات وارده در ساعت ۱۸:۳۵ به وقت محلی درگذشت. راننده ماشین شماره ۱۲، خوان مانوئل کوریا در شرایط سلامتی پایداری به سر می‌برد و در حال حاضر در بیمارستان CHU شهر لیژ تحت مراقبت است. جیلیانو السی راننده ماشین شماره ۲۰ در صحت کامل به سر می‌ برد."

پس از مرگ "جولز بیانچی" راننده تیم فرمول یک در پیست سوزوکا ژاپن در سال ۲۰۱۴ که بر اثر برخورد خودرو خود با جرثقیل درگذشت، مسابقات اتومبیلرانی در سال های اخیر شاهد چنین حوادث مرگباری نبوده است.

آخرین حادثه که در اوروژ اتفاق افتاد نیز برخورد کوین مگنوسن با خودرو رنو خود به دیواره پیست در سال ۲۰۱۶ به دیواره پیست برخورد کرد. نتیجه این تصادف شکستگی مختلف در بدن این راننده و دوری چند هفته ای وی از مسابقات بود. اما این بار پیست اسپا قربانی گرفت و هیوبرت ۲۲ساله را به کام مرگ کشاند.

کد خبر 387893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.