حریق گسترده در کارخانه قدیمی ریسندگی و بافندگی جنب باغ گل‌ها

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از حریق گسترده در کارخانه قدیمی ریسندگی و بافندگی جنب باغ گل‌ها خبر داد.

فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه آتش سوزی در خیابان مشتاق سوم اظهار کرد: این حادثه ساعت ۲۰ و ۵۲ دقیقه در کارخانه قدیمی ریسندگی و بافتدگی جنب باغ گل‌ها اتفاق افتاده است.

وی با بیان اینکه حریق این کارخانه گسترده است، افزود: برای امدادرسانی به این حادثه نیروهای امدادی از هشت ایستگاه به محل حادثه اعزام شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان ادامه داد: اطفاء حریق در حال انجام است و تا کنون این حادثه خسارت جانی نداشته است.

وی با بیان اینکه در فاز اول نیروهای امدادی از ایستگاه های چهار و پنج وارد محل حادثه شده و پس از با اعلام حریق نیمه سنگین نیروهای امدادی از شش ایستگاه دیگر به همراه افسران کشیک به محل حادثه اعزام شدند، تصریح کرد: در نهایت نیروهای امدادی با تمام توان در کمترین زمان ممکن موفق به اطفاء حریق شدند.

 کاوه آهنگران اضافه کرد: در این ساختمان متروکه سه دستگاه خودرو، چند دستگاه سیلندر پیک نیک و مقدار زیادی ضایعات دچار حریق شده است.

کد خبر 387890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.