۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷
مهدی حالش خوب است

اعضای شورای شهر تهران، درگذشت ورزشی نویس فقید، مهدی شادمانی را تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مخاطبان روزهای نه چندان دورِ همشهری جوان، دنیای ورزش و جهان فوتبال، با نام "مهدی شادمانی" آشنا هستند. نامی که در ماه‌های اخیر نه به واسطه نوشته‌هایش در صفحات ورزشی روزنامه‌ها بلکه با توئیت‌هایش از دوران بیماری سخت و نادری که مبتلا شده بود، بیشتر بر سر زبان‌ها افتاد.

ورزشی نویسان و غیر ورزشی نویسان، یعنی تمام قلم به دستانی که روزگاری را با مهدی شادمانی سر کرده بودند، مدام توئیت‌هایش را بازنشر می‌کردند تا هم امید او به زندگی را برای خود قرض بگیرند هم از سخت کوشی‌اش در برابر بیماری، تقدیر کنند.

شادمانی که مبتلا به نوع ناشناخته‌ای از بیماری سرطان به نام "سارکوم" بود، دو سال با این بیماری مبارزه کرد اما شب گذشته خبر تلخ درگذشت او کام تمام کسانی که به معجزه‌ای برای بازگشتش ایمان داشتند را تلخ کرد.

علی اعطا، سخنگوی شورای شهر تهران در واکنش به درگذشت او، در صفحه توئیتر خود، این توئیت چند هفته پیش شادمانی را بازنشر کرد: الله الله الله عشق عشق عشق تو هفته قبل ۲بار کد ۹۹ ( نیاز به کمک برای احیای قلبی) خوردم عجالتا به رفقای جان که دعاشون زیر سایه حضرت نور ما رو از کد کشید بیرون جون سخت تر شدم حالم خوب نیستا میشه ان‌شاالله ۱۰ برابر شوق زندگی دارم به رفیقام نگم به کی بگم؟

اعطا در ادامه نوشت: اینجا نوشته بود "حالم خوب نیستا، میشه ان‌شاالله، ۱۰ برابر شوق زندگی دارم" حتما حالا مهدی شادمانی حالش خوب است. به خانواده و دوستان و همکارانش تسلیت می‌گویم.

حجت نظری عضو دیگر شورای شهر تهران نیز توئیت زد: جای خوبی رفت. جایی که خودش می‌خواست. دیگه درد نمی‌کشه.

پیکر مهدی شادمانی، ساعت ۹ صبح فردا (یکشنبه)، مقارن با روز یکم محرم از مقابل ورزشگاه امجدیه تهران تشییع می‌شود.

کد خبر 387875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.