ماشین قربونیه قربانی شد/ معنی آن حرف سکرت است

پانصد و شصت و هفتادمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و سیزدهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "ماشین قربونیه قربانی شد" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که به برد سپاهان در دومین هفته لیگ برتر در اصفهان و برابر ماشین سازی با تک گل علی قربانی اشاره دارد.

" علی قربانی به حق خود رسید" دیگر عناوین این رسانه هواداری است که به نقل از امیر قلعه نویی و پس از برد سپاهان با گل علی قربانی برابر ماشین سازی مطرح شده است. سرمربی سپاهان گفته: برد برابر ماشین سازی برای ما چند حسن داشت که حسن اول آن سه امتیاز بود و حسن دوم آن این بود که علی قربانی به حق خود رسید.

"حاج صفی متخصص گل های راه دور به پرسپولیس" و "چمن نقش جهان بهتر شده است "عناوین پایانی این رسانه الکترونیک است.


"حیف از شوت های زیبای قاسم" عنوان اصلی رسانه "سبز سبزم" است که به شوت های زیبای قاسم حدادی فر در بازی ذوب آهن برابر پارس جنوبی اشاره دارد که به گل تبدیل نشد و ذوب آهن در شبی که غایبین زیادی داشت با یک امتیاز از جم بازگشت.

"معنی آن حرف منصوریان سکرت است" دیگر عنوان این رسانه است که به نقل از محمد خرمگاه و در پاسخ به خبرنگاری در خصوص اینکه منصوریان از روی سکوها به خرمگاه گفته به تیم حریف شوک موافق بدهید و منظور وی از این صحبت چیست؟ بیان شده است.
"منصوریان در آینده سرمربی تیم ملی میشود" دیگر عنوان این رسانه سبزدلان اصفهانی است.

کد خبر 387874

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.