با ارائه سند خودرو جریمه‌ها را اقساطی پرداخت کنید

معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک راهور ناجا گفت: یک فرصت پرداخت یک ساله به مالکین خودرو و موتورسیکلت با جریمه بالا داده شده و هم اکنون در سطح کشور در حال اجراست.

به گزارش ایمنا، سرهنگ عین الله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: برای آن دسته از مالکانی که پرونده قضایی ندارند و صرفا به دلیل بالا بودن جریمه های رانندگی خودروی آنها در پارکینگ ها توقیف شده و توان مالی پرداخت یکجای جریمه ها را ندارند تدابیری صورت گرفته است.

سرهنگ جهانی ادامه داد: بر اساس قانون و پیش بینی ماده ۴۷ قانون محاسبات، بررسی های حقوقی این موضوع انجام و نهایتا گزارشی از سوی فرماندهی ناجا تنظیم و با وزیر کشور مطرح شد تا افرادی که توان پرداخت یکباره جریمه خود را ندارند از ماده ۴۷ قانون استفاده کنند.

معاون اجتماعی و فرهنگی ترافیک راهور ناجا اظهار کرد: براین اساس فرصتی یک ساله پرداخت به مالکین خودرو و موتورسیکلت با جریمه بالا داده شده است که هم اکنون این طرح در سطح کشور در حال اجراست.

سرهنگ جهانی یادآور شد: افراد با مراجعه به ستادهای ترخیص و ارائه مدارک مالکیتی می توانند خودرو و موتور خود را ترخیص و جریمه را تا یک سال به صورت تقسیطی پرداخت کنند. علاوه براین مالکین می توانند به سایت اینترنتی راهور ۱۲۰ مراجعه و جریمه ها و نوع پرداخت آن را ملاحظه کنند.

این مقام مسئول ارائه سند مالکیت را برای ترخیص وسیله نقلیه ضروری عنوان کرد و به میزان گفت: یک مُهر خاص در سند خودرو زده می شود که تا یک سال باید جریمه پرداخت انجام گیرد در غیر این صورت خودرو مجددا توقیف خواهد شد.

کد خبر 387873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.