تجلیل از علما را در دستور کار داریم

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین گفت: برنامه تجلیل از علمای قزوین توسط مدیریت شهری باید مستدام باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حکمت‌الله داودی در آئین تجلیل از مقام علمی و بزرگداشت محدث معاصر حاج سید موسی ابراهیمی ظهر امروز (شنبه) با اشاره به تقارن این مراسم با آغاز ماه محرم و روز آخر هفته فرهنگی قزوین اظهار کرد: در آستانه ماه پیروزی خون بر شمشیر، از شخصیتی تقدیر می کنیم که سال های زیادی از عمر بابرکت خود را در راه دین گام برداشته است.

وی با بیان اینکه این دومین سال پیاپی است که تجلیل از علما را در مجموعه مدیریت شهری در دستور کار داریم، افزود: شهرداری قزوین در سال گذشته از آیت الله محمدی تاکندی تجلیل کرد و امسال از حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی که عمری را در تحصیل و تبلیغ دین داشتند، تقدیر می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر قزوین تالیفات این محدث را ارزشمند و یگانه در ایران معرفی و تصریح کرد: حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در سال ۹۲ به عنوان چهره ماندگار شهر قزوین، از طرف شهرداری تجلیل شد.

وی با تاکید بر اینکه برنامه تجلیل از علمای قزوین توسط مدیریت شهری باید مستدام باشد، خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در تمام حوزه‌های فرهنگی، از بزرگان جامعه را تجلیل شایسته‌ای داشته باشیم.

در پایان این مراسم از تمبر یابود آیین تجلیل از مقام علمی و بزرگداشت حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی در هفته فرهنگی قزوین رونمایی شد.

کد خبر 387869

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.