۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۸
توسعه مجموعه تفرجگاهی فردیس

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد با اجرای طرح توسعه شهری مجموعه‌ای تفرجگاهی در ناحیه جنگل‌کاری شده شهرک وحدت احداث کند، گفت: برای تحقق این هدف به همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها نیاز داریم.

به گزارش ایمنا، مسعود نجفی با بیان اینکه پروژه‌های پیاده‌راه، پیست دوچرخه سواری و فاز دوم پارک شهرک وحدت در مدت زمان ۱۰ روزه از پیشرفت ۵۰ درصدی به ۱۰۰ درصدی رسید، اظهار کرد: مدیریت شهری فردیس در راستای توسعه امکانات شهری که موجب افزایش آسایش شهروندی می شود، از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس در نظر دارد با اجرای طرح توسعه شهری مجموعه‌ای تفرجگاهی در ناحیه جنگل‌کاری شده شهرک وحدت احداث کند، تاکید کرد: برای تحقق این هدف به همکاری و تعامل دیگر دستگاه‌ها نیاز داریم.

شهردار فردیس خاطرنشان کرد: استاندار البرز قول تامین اعتبار چهار میلیارد تومانی برای اجرای طرح توسعه شهری مجموعه تفرجگاهی در ناحیه جنگل‌کاری شده شهرک وحدت داده است.

سرپرست شهرداری فردیس با بیان اینکه پروژه پیاده‌راه، پیست دوچرخه سواری و فاز دوم پارک وحدت با اعتباری بالغ بر دو میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است، تصریح کرد: در صدد هستیم پروژه نیمه‌کاره پیست دوچرخه‌سواری و زیباسازی جاده یک کیلومتری پارک بهشت را نیز در ماه‌های آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسانیم.

نجفی با بیان اینکه مدیریت شهری فردیس احداث پروژه‌های مختلفی را در سال جاری در دستور کار خود قرار داده است، یادآور شد: در هفته دفاع مقدس، دهه مبارکه فجر و اسفندماه شاهد افتتاح پروژه‌های مختلف شهری در فردیس خواهیم بود.

کد خبر 387864

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.