رئیس پلیس یگان ویژه اصفهان معرفی شد

سرهنگ نورعلی به عنوان فرمانده جدید یگان ویژه استان اصفهان معرفی شد.

به گزارش ایمنا، سردار مهدی معصوم بیگی، فرمانده انتظامی استان اصفهان در آئین تودیع و معارفه فرماندهان قدیم و جدید یگان ویژه استان اصفهان گفت: براساس این آیه انسان هایی که از خسران و ضرر عبور کردند، دارای چهار ویژگی ایمان به خدا ، عمل صالح، توصیه به حق و اصرار بر صبر هستند.

وی با بیان اینکه به نظر می رسد عمل صالح مهمتر از برقراری نظم و امنیت در جامعه وجود ندارد اظهار کرد: جایگاه برقراری نظم و امنیت تا جایی است که پیامبر گرامی اسلام (ص) درحدیثی می فرمایند: «یک شب نگهبانی در راه خدا برتر است از هزار شبانه روز که شب هایش به عبادت و روزهایش به روزه داری سپری شود.»

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: چهار ویژگی که انسان باید داشته باشد تا دچار خسران و ضرر نشود دقیقاً در نیروهای انتظامی وجود دارد چون آن‌ها هم ایمان دارند و هم عمل صالح انجام می‌دهند، هم توصیه به حق می‌کنند و هم در برابر ناملایمات صبر می‌کنند و در حقیقت جایگاه نیروی انتظامی را می‌توان در این آیه از قرآن کریم مشاهده کرد.

سردار معصوم بیگی، پلیس در تراز نظام جمهوری اسلامی را پلیسی دانست که دارای مؤلفه‌هایی همچون خویشتنداری، مهربانی، صبر، تواضع و البته اقتدار است و گفت: امروز این ویژگی ها در نیروهای انتظامی موج می زند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به ویژگی‌های یگان ویژه پرداخت و گفت: یگان ویژه با  نیروهای منسجم، منظم، آموزش دیده، دلسوز و ولایتمدار، امروز به بهترین شکل امنیت را در زمان هایی که نیاز است برقرار می کند و به جرأت می توان گفت که یگان ویژه جزو افتخارات نیروهای مسلح است.

وی ادامه داد: من جا دارد تا دراین جا از فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) که فرمودند عملکرد نیروی انتظامی موجب کسب آبرو برای نظام اسلامی است، استفاده کنم و بگویم معتقدم عملکرد خوب یگان ویژه نیز امروز باعث کسب آبرو برای نظام اسلامی شده و این موضوع دقیقاً با فرمایش معظم له منطبق است.

سردار معصوم بیگی، نقش یگان ویژه استان اصفهان را در مدیریت تجمعات و التهابات سال های ۹۶ و ۹۷ بی نظیر توصیف کرد و افزود: به جهت وجود وحدت، انسجام و برادری که بین مجموعه فرماندهی انتظامی و یگان ویژه استان برقرار است این شرایط به بهترین نحو مدیریت شد و می توانم بگویم نقش یگان ویژه استان در آرامش بخشی به جامعه بسیار ارزشمند بود.

این مقام ارشد انتظامی، از زحمات سرهنگ امجدیان،فرمانده سابق یگان ویژه استان اصفهان تقدیر کرد و گفت: انصافاً وی درزمان تصدی فرماندهی این یگان خوش درخشید و از خداوند متعال برای وی در هرجایی که توفیق خدمت خواهد داشت آرزوی موفقیت می کنم و امیدوارم در ماموریت های سخت و خطیرخود موفق باشد.

سردارمعصوم بیگی، خاطرنشان کرد: به سرهنگ نور علی هم سمت جدید وی را تبریک گرفته و برای او آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم با حضور این فرمانده شجاع و دلاور، شاهد پویایی و بالندگی بیشتر از گذشته درمجموعه یگان ویژه استان اصفهان باشیم.

کد خبر 387859

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.