نایب قهرمانی موتور سواران اصفهانی در راند اول موتور کراس کشور

موتورسواران اصفهان نایب قهرمان اولین راند مسابقات موتورکراس کشور شدند.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان، احمد بازوبندی رئیس هیات استان اصفهان، اظهار کرد: با احتساب امتیازات تیمی، موتورسواران اصفهان نایب قهرمان اولین راند مسابقات موتورکراس کشور شدند.

وی با اشاره به شرکت کردن ۹ نفر از قهرمانان استان در این مسابقات، تصریح کرد: بدون تلاش و همدلی قهرمانان و مسئولین این مقام به دست نمی آمد و افتخار آفرینی در کار نبود.

به گزارش ایمنا، نوروز کریمیان‌ به عنوان مربی، علی به پنجه پور سرپرست و رضا علی محمدی عنوان فنی به همراه  تیم بودند. در بخش جوانان و کلاس ۲۵۰ مسعود گلکار مقام دوم و کریم علیانی مقام ششم، در کلاس ۴۵۰ مجتبی قربانی مقام هفتم و سهیل محبی مقام نهم را به دست آوردند. 

در بخش پیشکسوتان و در کلاس ۲۵۰ سی سی مهدی اسلامی مقام هفتم و کمال هادیان مقام نهم را به دست آورد، در کلاس ۴۵۰ پیشکسوتان علی دشتچی مقام پنجم و اکبر باقری مقام ششم و در کلاس نوجوانان امیر ارسلام علی محمدی مقام ششم را به دست آورد.

اصفهان با داشتن یک سکوی قهرمانی و هشت مقام امتیاز آور توانست با جمع امتیاز ۱۳۶ به صورت تیمی به نایب قهرمانی کشور دست یابد.

کد خبر 387850

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.