بیش از ۵۸۰ هزار تن خاکریزی در پروژه اردستانی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: بیش از ۵۸۰ هزار تن خاکریزی در پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی انجام شده است.

مجید طرفه‌تابان در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سازمان عمران شهرداری اصفهان در مردادماه امسال رکورد جدید بارگیری، حمل و خاکریزی ۱۲۳ هزار تن را در سازمان عمران به ثبت رساند.

وی گفت: برای احداث تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی تاکنون بیش از ۵۸۰ هزار مترمکعب خاکریزی شده است.

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان با ابراز خرسندی از روند پیشرفت پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، اظهار کرد: با توجه به پویایی و سرعت بسیار بالای فعالیت‌ها در این پروژه در مردادماه سال‌جاری امسال شاهد رکورد بارگیری و حمل و خاکریزی ۱۲۳ هزار تن بار در سازمان عمران هستیم.

وی ادامه داد: جهت تحقق این رکورد کامیون‌ها در دو شیفت کاری فعالیت داشتند که با توجه به تعداد آنها و اندک بودن زمان بارگیری و تخلیه که باید به صورت دقیق و در محل موردنظر صورت می‌گرفت، تجربه گرانقدری در زمینه مدیریت اجرا، در اختیار سازمان قرار گرفته است.

طرفه‌تابان با اشاره به پیشرفت ۴۲درصدی پروژه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی، خاطرنشان کرد: برای اجرای تقاطع غیر همسطح در بزرگراه شهید اردستانی بیش از ۵۸۰ هزار مترمکعب خاکریزی انجام شده است.

وی افزود: امیدواریم بتوانیم هرچه سریع‌تر با اجرا و تکمیل این پروژه، گام مهمی در رفع مشکلات ترافیک منطقه برداشته و چهره شهر از نظر حجم تردد خودرو دگرگون شود.  

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان گفت: با توجه به اینکه تقاطع غیرهمسطح در بزرگراه شهید اردستانی بخشی از حلقه چهارم حفاظتی شهر اصفهان است و ادامه این حلقه در این قسمت به شهرستان برخوار منتهی می‌شود، خیابانی به نام فرزانگان به این بخش متصل می‌شود که طول این خیابان پنج کیلومتر و عرض آن ۳۶ متر است و عملیات اجرای این پروژه هم توسط سازمان عمران صورت می‌پذیرد.

کد خبر 387845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.