نوسازی ۲ هزار دستگاه تاکسی فرسوده در مشهد

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا، نوسازی تاکسی‌های فرسوده مورد توجه قرار گرفته و دو هزار دستگاه تاکسی فرسوده از طریق دریافت تسهیلات از بانک ملی نوسازی می‌شود.

به گزارش ایمنا، احمد محبی در این باره اظهار کرد: روز گذشته و به مناسبت هفته تعاون رژه تاکسیرانان در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی با حضور مدیرکل و معاونان و همچنین روسای اتحادیه‌های تاکسیرانی و شرکت تعاونی تاکسیرانی برگزار شد.

وی افزود: در جلسه‌ای که در حاشیه این مراسم برگزار شد، بر تقویت شرکت‌های تعاونی تاکسیرانی در راستای ارائه خدمات بهتر به تاکسیرانان تاکید شد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد با بیان اینکه یکی از اهداف مدیریت شهری تحقق شهر هوشمند است، اظهار کرد: بر این اساس سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد به سمت استفاده از سیستم‌های هوشمند گام برداشته و از تعاونی‌های تاکسیرانی نیز خواسته شده تا به سمت استفاده از سیستم‌های هوشمند حرکت کنند.

محبی گفت: در راستای کاهش آلودگی هوا، نوسازی تاکسی‌های فرسوده مورد توجه قرار گرفته و دو هزار دستگاه تاکسی فرسوده از طریق دریافت تسهیلات از بانک ملی نوسازی می‌شود که با موافقت شورای شهر و شهردار مشهد ۱۴ درصد از ۱۸ درصد کارمزد این تسهیلات را شهرداری پرداخت خواهد کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری مشهد ادامه داد: همچنین به دنبال آن هستیم تا با کمک اداره کل تعاون استان صندوق رفاه تاکسیرانان را ایجاد کنیم.

کد خبر 387839

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.