نگاه مونسان در توسعه گردشگری، بکارگیری بخش خصوصی است

عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی گفت: نگاه مونسان در توسعه میراث فرهنگی و گردشگری، همواره معطوف به بکارگیری مشارکت بخش خصوصی است که می‌تواند به توسعه گردشگری کمک کند.

به گزارش ایمنا، غلامرضا کاتب عضو کمیسیون اقتصادی در مجلس شورای اسلامی درخصوص گزینه پیشنهادی برای وزارت میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری، گفت: مونسان تجربه طولانی طی مدت ریاست خود در این سازمان در بخش گردشگری و سرمایه‌گذاری داشته و عملکرد وی همواره مثبت بوده است.

نماینده گرمسار در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد:‌ وزیر پیشنهادی میراث فرهنگی، صنایع دستی، گردشگری همچنین تجربه خوبی در منطقه آزاد کیش و توسعه گردشگری در این بخش داشته و گزینه‌ی مناسبی برای تصدی این وزارتخانه است.

کاتب اظهار امیدواری کرد که آقای مونسان در ادامه کار خود در بخش گردشگری و با توجه به اینکه هم اکنون این سازمان به وزارتخانه تبدیل شده بتواند در توسعه و سرمایه‌گذاری در این بخش، این مسیر را با جدیت دنبال کند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: نگاه مونسان در توسعه میراث فرهنگی و گردشگری همواره معطوف به بکارگیری مشارکت بخش خصوصی است که می‌تواند به توسعه گردشگری کمک کند.

منبع: ایرنا

کد خبر 387824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.