۹ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶
سرطان بلای جان بارسایی‌ها

بیماری سرطان جان دختر سر مربی تیم سابق تیم فوتبال بارسلونا را گرفت که واکنش های زیادی را به همراه داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در سال های اخیر افراد زیادی از خانواده‌ی باشگاه بارسلونا به دلیل بیماری سرطان از دنیا رفته اند. از تیتو ویلانووا گرفته تا یوهان کرویف و...

اما شامگاه پنج شنبه هفت شهریورماه بار دیگر خبر تلخ درگذشت یکی از اعضای خانواده بارسا، جامعه‌ی ورزشی را تحت تاثیر شدید قرار داد.

در یک بیانیه‌ی فوری اعلام شد: ژانا دختر لوئیز انریکه سرمربی سابق باشگاه بارسلونا و تیم ملی اسپانیا جان خودش را از دست داده است. علتش بیماری سرطان استخوان است، که از 5 ماه پیش، دختر 9 ساله‌ی انریکه با آن دست و پنجه نرم می کرده است و سرانجام پنج شنبه شب چشمانش را از این جهان فرو بست.

لوئیس در ماه آوریل به دلالیل شخصی از هدایت تیم ملی اسپانیا کناره گیری کرده بود. لوئیس انریکه شب گذشته خبر درگذشت دخترش را در شبکه های اجتماعی منتشر کرد و گفت" ژانا  در 9 سالگی پس از پنج ماه مبارزه با بیماری تومور بدخیم استخوان امروز بعد از ظهر دارفانی را وداع گفت. از همه شما بابت عشقی که در این ماه ها به ما داشتید تشکر و قدردانی میکنم. از تمام کارکنان، پرستاران و پزشکان بیمارستان های Sant Joan de Deu و Sant Pau تشکر میکنم. ما از نبودنت بسیار ناراحت خواهیم شد ولی در تمام روزهای زندگی مان تو را به یاد خواهیم آورد و امیدواریم که در آینده بار دیگر با تو دیدار کنیم. تو ستاره ای خواهی بود که خانواده ما را رهبری خواهی کرد."

پیام های تسلیت باشگاه بارسا و بازیکنان به شرح زیر است:

پیام لیونل مسی "تسلیت من به لوئیز انریکه و کل خانوادش تو این اوقات سخت و دشوار. ما کنارت هستیم ، مستر ، تمام استحکام و سلامتی تو دنیا رو میخواهم برایت."

پیام باشگاه بارسلونا  "تسلیت و قدردانی ما به لوئیز انریکه و خانوادش بخاطر این لحظات سخت. روحت شاد ژانا."

روبرتو در ضفحه شخصی اینستاگرام خود به این مسئله واکنش نشان داد و نوشت "تمام حمایت و عشق من تو این لحظات سخت. کلی استحکام و قدرت رو برای تو مستر و خانوادت میخواهم. آغوش لوئیز انریکه."

رافائل نادال نیز در این باره نظرش را منتشر کرد و نوشت "من تازه خبر ترسناک و بد مرگ ژانا را شنیدم. من خیلی ناراحتم و نمیتوانم درد خانواده رو تصور کنم. آغوشی بزرگ برای انریکه و خانوادش از این فاصله. استقامت و صبر زیاد را توی این لحظات سخت میخواهم."

پیام دنیس سوارز نیز در اینم باره گفت "چقدر ناراحت کننده ! استقامت و صبر و عشق زیاد را از طرفم برای خودت و خانواده.ات میخوام مستر. روحش شاد."

لوییز سوارز در رابطه با این خبر ناراحت کننده پیامی داد و گفت "لحظه ای پر از درد و ناراحتی. آسوده بخواب ژانا. کلی صبر و استقامت برای لوئیز انریکه و خانوادش."

بوسکتس نیز متنی در اینستاگرام خود منتشر کرد و نوشت "بدون صبحت و کلمه... کلی دلگرمی و صبر و استقامت برای تو و کل خانواده.ات مستر. روحت شاد ژانا."

کد خبر 387823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.