خیزش گردوخاک در مناطق شرقی اصفهان/ بارش در نیمه‌غربی استان پیش‌بینی می‌شود

کارشناس هواشناسی استان اصفهان با اشاره به ناپایداری‌های جوی در سطح استان طی امروز، گفت: احتمال وقوع پدیده گرد وخاک در شهر اصفهان حداقل تا روز یکشنبه و دوشنبه وجود ندارد، اما غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی و صنعتی پیش بینی می‌شود.

ابراهیم هنرمند در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: ناپایداری‌های جوی در سطح استان به شکل افزایش ابر و وزش باد نسبتا شدید طی امروز ادامه دارد.

وی با بیان اینکه افزایش ابر در مناطق غربی استان بیشتر خواهد بود، افزود: امروز نیز احتمال بارش خفیف در برخی مناطق در جنوب غرب استان وجودور از انتظار نیست.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان ادامه داد: ناپایداری های جوی از روز یکشنبه تا سه شنبه در برخی مناطق بویژه نیمه غربی و شمال شرقی استان به صورت وزش باد نسبتاً شدید خواهد بود.

هنرمند با اشاره به پیش بینی وقوع گردوغبار محلی در مناطق شمال شرق استان، اظهار کرد: احتمال وقوع پدیده گرد وخاک در شهر اصفهان حداقل تا روز یکشنبه و دوشنبه وجود ندارد اما غبار صبحگاهی در مناطق مرکزی و صنعتی پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه دما هوای استان در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی نخواهد داشت، اظهار کرد: بیشینه دما در گرم‌ترین ساعات امروز ۳۵ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا ۱۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می شود.

کارشناس هواشناسی استان اصفهان گفت: در ۲۴ ساعت آینده چوپانان با دمای ۳۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۹ درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

کد خبر 387817

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.