ایجاد تغییر و تحولات در خطوط اتوبوسرانی اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت: با هدف بهبود در ارایه خدمات اتوبوسرانی به شهروندان، تغییراتی در بعضی از خطوط اتوبوسرانی اصفهان ایجاد شده است.

قدرت افتخاری در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به منظور بهبود خدمات اتوبوسرانی و همچنین دسترسی دانشگاهیان به ایستگاه قطار شهری، مرکز و شمال شهر اصفهان از امروز نهم شهریور ماه و به مناسبت هفته دولت. مبداء خط ۶۷ (دانشگاه صنعتی اصفهان) از میدان جمهوری اسلامی به پایانه مترو قدس انتقال می‌یابد.

وی افزود: برای دسترسی هرچه بهتر شهروندان به ایستگاه قطار شهری، از امروز مبداء خط ۵۶ (میدان استقلال، دهنو) از میدان استقلال به پایانه متروی قدس انتقال می‌یابد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به تغییر در مسیر خط ۵۲ ویژه شهروندان ساکن در شهرک سلامت، خیابان خواجه عمید و میدان امام علی(ع) نیز اظهار کرد: در راستای ارایه خدمات هر چه بهتر اتوبوسرانی و همچنین دسترسی ساکنان خیابان شهروند به خیابان جی و میدان امام علی(ع) از امروز (شنبه نهم شهریورماه ۹۸) در مسیر رفت و برگشت خط ۵۲ (شهرک سلامت، خواجه عمید، میدان امام علی (ع)) تغییراتی ایجاد می‌شود.

وی ادامه داد: از امروز همچنین برای دسترسی هر چه بهتر ساکنان خیابان کاوه به میدان جمهوری اسلامی، مبداء خط هفت (بیمارستان غرضی، خیابان کاوه) به میدان جمهوری اسلامی (پایانه خرم) انتقال خواهد یافت.

افتخاری با اشاره به تغییرات صورت گرفته در جابه جایی مسافران خط ۴۰ شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان، گفت: به مناسبت هفته دولت و به منظور ایمن‌سازی تردد اتوبوس‌ها و پیشگیری از حوادث ترافیکی در تقاطع هتل پل، از امروز-شنبه نهم شهریورماه- مبداء خط ۴۰ (هتل پل- بلوار سعدی- کوی امیریه) به ایستگاه مترو سی و سه پل انتقال می‌یابد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین برای رفاه حال ساکنان محله بهار از امروز اتوبوس‌های خط ۱۲ (کاوه، جمهوری اسلامی، شهید رضایی، وحدت) در میدان جمهوری اسلامی (ورودی خیابان آیت الله کاشانی) توقف و اقدام به سوار و پیاده کردن مسافران خواهد کرد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه با اشاره به راه‌اندازی خط جدید اتوبوس در منطقه بختیاردشت، گفت: پس از چندین سال درخواست شهروندان بختیاردشت، این خط از شهرک بختیاردشت به سمت پایانه قدس راه‌اندازی شده که با دو دستگاه اتوبوس به جمعیت ساکن در منطقه بختیاردشت که افزون بر یک هزار و ۳۰۰ نفر هستند، سرویس‌دهی می‌کند.

کد خبر 387810

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.