این شهر آلمانی مختص پیاده‌روی است!

باد زالتسوفلن (Bad Salzuflen) از شهرهای آلمان است که به داشتن فضاهایی منحصر به فرد و بسیار زیبا مختص پیاده‌روی در سراسر جهان معروف است.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، مرکز شهر بادزالتسوفلن در مقایسه با سایر نواحی شهر از اهمیت و محبوبیت بالایی برخوردار است چرا که بهترین مراکز خرید، رستوران‌ها و مراکز خدمات‌رسانی در این منطقه تمرکز پیدا کرده است.

مرکز شهر به خاطر وجود بناهای تاریخی و نظم خاص فضاهای عمومی در میان ساکنان این شهر از محبوبیت بالایی برخوردار است و مردم تمام تلاش خود را برای یافتن مکانی برای سکونت در این منطقه به کار می‌گیرند.

معماران در طراحی میدان‌ها و پیاده‌روهای این شهر تمام دقت و ظرافت خود را به کار گرفته‌اند و در نتیجه مناطقی پرشور طراحی کرده‌اند. در بخشی از مرکز شهر به خودروها اجازه تردد داده نمی‌شود و سراسر آن بخش مختص پیاده‌روی است.

پیاده‌روها دارای چیدمان خاصی است و در طراحی آن‌ها ترتیب قرار گرفتن اشیا و درختان به خوبی رعایت شده است به طوری که بسیاری از پیاده‌روها تلفیقی از درختانی زیبا و نیمکت‌هایی برای استراحت عابران است که با نظم خاصی پشت سر هم قرار گرفته است.

توالی منظم درختان و نیمکت‌ها در پیاده‌روها زیبایی خاص و منحصر به فردی را برای این شهر ارمغان آورده است. علاوه‌براین، استفاده از درختانی از گونه‌های مختلف باعث ایجاد کنتراستی جذاب در این پیاده‌روها شده است.

نوار بندی بسیاری از سنگفرش‌های شهر باد زالتسوفلن از جمله‌ ویژگی‌های بی‌نظیر پیاده‌روهای این شهر است و آن را از دیگر شهرهای کشور آلمان متمایز کرده است. استفاده از فضاهای باز به عنوان رستوران‌هایی برای ساکنان شهر، به خصوص در کنار فواره‌های آب، زیبایی شهر را دوچندان کرده است.

کد خبر 387792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.