نصب المان‌های «اشک» در شهر

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان از فضاسازی سطح شهر با المان‌های «اشک» و پرچم‌های مشکی همزمان با آغاز ماه محرم خبر داد.

حسن مؤذنی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: المان‌های اشک با جملات عربی و فارسی "یا قتیل العبرات" و "ای کشته اشک‌ها" در مناطق ۱۵ گانه در حال نصب است.

وی افزود: همچنین پل‌های مناطق مختلف شهر همزمان با آغاز ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) با پرچم‌های مشکی مزین شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: امشب دیواره پازلی میدان امام حسین(ع) نیز با طرحی مناسب با ایام عزاداری حضرت اباعبدالله الحسین(ع) بروز رسانی خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی سازمان زیباسازی، ادامه داد: ارتقاء کیفی فضاهای عمومی شهر، طراحی فضاهای پیاده‌روی، گسترش کمّی و کیفی المان‌ها، نمادها و نشانه‌های هویت‌ساز، طراحی مبلمان ویژه عرصه‌های خاص شهری همانند باغ گل‌ها و باغ پرندگان، تنوع‌بخشی درآمد سازمان، استفاده از المان‌های زیباسازی در اجرای پروژه‌های عمرانی، طراحی مبلمان شهری ویژه پیرامون مادی‌ها و انهار همچنین برخورداری پروژه‌های عمرانی از پیوست زیباسازی از برنامه‌ها و سیاست‌های در دست اقدام سازمان زیباسازی شهرداری اصفهان است.

مؤذنی با اشاره به طرح جامع زیباسازی شهر گفت: این طرح به عنوان تکمیل کننده طرح‌های جامع شهری و تفصیلی شهر اصفهان، زیباسازی شهر را متحول می‌کند و پیامدهای مثبتی را در پی خواهد داشت که شهروندان این تاثیرات را با چشم خود خواهند دید.

کد خبر 387790

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.