دنیزلی فاتح جنگ سرخ/ دقیقه دق

عملکرد نه چندان خوب پرسپولیس و شکست این تیم مقابل تراکتور و گل دقیقه ۹۵ فولاد به استقلال اولین پیروزی فصل این تیم را گرفت تا سوژه‌های اصلی روزنامه‌های صبح امروز باشد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، گل لحظات آخری فولاد مقابل استقلال که این تیم را از اولین سه امتیاز فصل دور کرد و همه را یاد هفته اول انداخت جایی که ماشین سازی نیز با گلزنی در همین دقایق خشم استراما را برانگیخت و روزنامه‌های هدف و گل با عناوین "دقیقه دق" و "استرا تایم" از دقایق پایانی بازی‌های استقلال نوشتند.

"دنیزلی مچ کالدرون را خواباند" و "دنیزلی، فاتح جنگ سرخ" به پیروزی تراکتور در بازی بزرگ هفته دوم اشاره داشتند جایی که شلیک سه امتیازی حاج صفی دنیزلی را مقابل تیم سابقش سربلند کرد و حاج صفی نیز مانند گل لحظات پایانی فولادی‌ها همه را میخکوب کرد که ایران ورزشی با عنوان" مات و مبهوت" از این دو گل رونمایی کرد.

"جنگ آسمان خراش‌ها" یکی از عناوین ایران ورزشی است که مسابقات جام جهانی بسکتبال اشاره دارد که کار ایران در این مسابقات امروز و مقابل پورتوریکو آغاز می‌شود و همه چشم‌های ایرانیان به آسمان خراش‌های ایران است.

"برو یک کلاس پایین تر" عنوانی است که هدف از انتقال قرضی صیادمنش نوشته است جایی که دیروز فنرباغچه الهیار صیادمنش بازیکن جوان خود را که در انتقالات تابستانی به این تیم پیوسته بود را به یک تیم از دسته دوم لیگ ترکیه منتقل کرد و از این به بعد به جای انتظار حضور او در ترکیب فنرباغچه باید حضور او در لیگ دو ترکیه را ببینیم که هدف آن را تحقیر فوتبال ایران دانسته است.

روزنامه‌های ورزشی صبح امروز به شرح زیر است:

کد خبر 387782

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.