اجرای طرح تعریض محور شاپورآباد _حبیب‌آباد

شهردار شاپورآباد از بهره‌برداری از طرح تعریض محور شاپورآباد _حبیب‌آباد در هفته دولت خبر داد و گفت: با اجرای این طرح عرض این مسیر از ۴.۵ به ۱۰ متر افزایش بافت.

فرید شریعت‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهارکرد: طرح تعریض محور شاپورآباد-حبیب‌آباد با تامین اعتبار و هزینه‌کرد ۸۲۰ میلیون تومان توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر شاپورآباد اجرا  شد.

وی ادامه داد: محور شاپورآباد_حبیب آباد به طول یک‌هزار و ۸۰۰ و عرض ۱۰ متر، مقطع عرضی هفت متر باند آسفالت ۱.۵ متر شانه از هر طرف ایجاد شده است.

شهردار شاپورآباد افزود: آزادسازی مسیر به متراژ هشت هزار و ۱۰۰ متر مربع و زیرسازی با بستر به متراژ ۴۷ هزار و ۹۵۶ مترمربع با هزینه ۵۶۰ میلیون تومان انجام شده است.

شریعت‌زاده با بیان اینکه روکش آسفالت این مسیر به طول یک‌هزار و ۸۰۰ متر و عرض هفت متر به مساحت ۱۲ هزار و ۶۰۰ مترمربع با هزینه ۲۶۰ میلیون تومان انجام شده است، تصریح کرد: اداره راه و شهرسازی با مساعدت در تامین قیر به مقدار ۱۱۰ تن در سال ۱۳۹۶ به ارزش ریالی ۱۴۱ میلیون تومان در اجرای این طرح مشارکت کرده است. 

وی گفت: نصب تابلوهای ترافیک، استانداردسازی شانه‌ها و خط‌کشی محور شاپورآباد _ حبیب‌آباد با مشارکت اداره کل راهداری انجام شده است.

کد خبر 387779

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.