حمایت از نهاد خانواده از رسالت‌های اصلی مدیریت شهری است

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان گفت: حمایت از نهاد خانواده و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن که برای ایجاد گسیختگی در آن ایجاد شده از رسالت‌های اصلی مدیریت شهری در حوزه فرهنگی است.

به گزارش ایمنا، مریم شعبانی با اشاره به افتتاح نخستین فرهنگسرای خصوصی کودکان و خانواده در این شهر، اظهار کرد: این مرکز نخستین نمونه در کل کشور است که برای ارایه خدمات تخصصی فرهنگی به کودکان و خانواده ایجاد شده است.

وی افتتاح این فرهنگسرا رافرصتی برای زنجان دانست و تأکید کرد: حمایت از نهاد خانواده و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن که برای ایجاد گسیختگی در آن ایجاد شده از رسالت‌های اصلی مدیریت شهری در حوزه فرهنگی است.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان خاطرنشان کرد: نگاه محوری به حوزه خانواده در این فرهنگسرا با ایجاد ۱۲ کارگاه لحاظ شده است که می‌تواند نقش موثری در استحکام بنیان خانواده داشته باشد.

شعبانی با بیان اینکه خانواده حلقه مفقوده فعالیت‌های فرهنگی در جامعه است، عنوان کرد: بیگانگان در پی گسست و فروپاشی نهاد خانواده هستند، بنابراین هرکس در این حوزه قدمی بردارد سازمان فرهنگی شهرداری آماده است تا از آن حمایت کند.

وی ادامه داد: باوجود چالش‌هایی که در حوزه فرهنگ وجود دارد مدیریت شهری تلاش می‌کند رسالت خود را در قبال اعتلای فرهنگی انجام دهد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری زنجان با تأکید بر ضرورت بهره‌گیری از مشارکت بخش خصوصی در اجرای برنامه‌های فرهنگی شهری، اظهار کرد: ایجاد فرهنگ‌سرای خصوصی کودک و خانواده نمونه موفقی از ایجاد و توسعه فرهنگ‌سراهای محلات با استفاده از توان بخش خصوصی است.

کد خبر 387778

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.