فضای تبلیغات شهر در اختیار هیئات مذهبی قرار گرفته است/رکوردزنی حفاری تونل خط دو مترو

شهردار اصفهان گفت: خوشبختانه پیشرفت عملیات حفاری خط دوم متروی اصفهان بسیار خوب بوده به طوری که TBM این خط از دارک بیش از یک کیلومتر حفاری انجام داده و در حال ورود به ایستگاه زینبیه است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، قدرت الله نوروزی صبح امروز -شنبه نهم شهریورماه ۹۸ - در برنامه رادیویی «سلام اصفهان» اظهار کرد: هفته گذشته با توجه به برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان، هفته‌ای بسیار پُرکار و شلوغی بود و شهر میزبان میهمانان داخلی و خارجی زیادی شد و در مجموع شور و نشاط اجتماعی تمام نقاط شهر را فراگرفته بود.

وی افزود: در آغاز هفته جاری و یک روز مانده تا ماه محرم، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، حال و هوای شهر اصفهان حسینی شده و پرچم‌های عزاداری در شهر برافراشته می‌شود.

شهردار اصفهان با بیان اینکه پرچم یاحسین(ع) در ابرپرچم میدان بزرگمهر با حضور مردم و اعضای ستاد شهر حسینی برافراشته می‌شود، تصریح کرد: تمام فضای تبلیغات فرهنگی شهر در این مدت در اختیار هیئت‌های مذهبی و متولیان مجالس عزاداری قرار گرفته است.

وی ادامه داد: در ۱۵ منطقه شهرداری اصفهان جلسات هماهنگی با هیئت‌های مذهبی با حضور اعضای شورای اسلامی شهر، مدیران مناطق، نمایندگان سازمان آتش نشانی، روابط عمومی‌ها و دیگر مدیران شهری برگزار شده که موضوع آن قدردانی از زحمات هیئات و تاکید بر رعایت نکات ایمنی و ضروری بود.

نوروزی ابراز امیدواری کرد: مردم در ایام سوگواری اباعبدالله الحسین(ع) عزاداری همراه با شور و شعور برگزار کنند.

وی با اشاره به فعالیت‌های عمرانی شهر، گفت: خوشبختانه پیشرفت عملیات حفاری خط دوم متروی اصفهان بسیار خوب بوده به طوری که TBM این خط از دارک بیش از یک کیلومتر حفاری انجام داده و در حال ورود به ایستگاه زینبیه است.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: روز پنجشنبه هفته گذشته رکورد حفاری تونل خط دو مترو در اصفهان زده شد و در یک روز با حفاری و سگمنت‌گذاری معادل ۳۰ متر پیش روی داشت که به نوبه خود رکود مهم در حفاری تونل‌های مترو در اصفهان به حساب می‌آید.

وی افزود: این رکوردها در کنار سایر فعالیت‌های مترو از جمله ساخت ایستگاه‌ها، تهیه مقدمات لازم برای آغاز عملیات اجرایی جبهه دوم خط دو مترو نشان از تلاش، همدلی و پشتکار شهرداری برای توسعه شهر است.

نوروزی گفت: در این مدت اقدامات خوبی در حوزه‌های عمرانی انجام شده و خادمان مردم در روزهای سخت و در تمام حوزه‌های شهری با جدیت مشغول فعالیت هستند تا شهروندان از این خدمات برای سهولت، رفاه، امنیت در رفت و آمد  وزندگی راحت در شهر به خوبی استفاده کنند.

کد خبر 387777

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.