استکبار جهانی توان زورآزمایی با ملت ایران را ندارد

مبارکه- امام جمعه موقت مبارکه گفت: قدرت نظامی ایران دشمنان انقلاب اسلامی را گوشه‌نشین کرده و استکبار جهانی توان زورآزمایی با ملت ایران را ندارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان مبارکه، حجت الاسلام قربانعلی شریفی در خطبه های نماز جمعه شهر مبارکه افزود: امروز جوانان و متخصصان ایرانی با اقتدار و با تکیه بر توان داخلی برای ساخت انواع سلاح نظامی در تلاش هستند.

وی گفت: استکبار جهانی و دشمنان نظام اسلامی، با درایت و توانمندی جوانان و نیروی‌های ارزشی توان مقابله با ملت ایران را ندارند.

امام جمعه موقت مبارکه اضافه کرد: جمهوری اسلامی با ساخت پدافند هوایی جدید در قالب سامانه باور ۳۷۳، به عنوان قطب پدافند هوایی در جهان مطرح شده که این پیروزی بزرگی برای جبهه مقاومت به شمار می‌رود

وی همچنین با تبریک هفته دولت، بیانات مقام معظم رهبری در جمع اعضای هیات دولت را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: توجه به مقوله اقتصاد، فرهنگ و خودداری از حاشیه‌ها باید سرلوحه فعالیت دولتمردان قرار گیرد.

حجت الاسلام شریفی با بیان اینکه هفته دولت بهترین زمان برای ارائه خدمات ارزنده نظام و دولت به مردم است تاکید کرد: دولتمردان باید تلاش کنند با ارائه برنامه‌های مدون، از تهاجم فرهنگی دشمنان جلوگیری کرده و نسبت به بهبود شرایط اقتصادی گام بردارند.

وی با اشاره به آغاز ماه محرم گفت: امر به معروف و نهی از منکر فریضه ای است اگر آحاد جامعه به این امر الهی توجه کنند آنان را سعادتمند می کند و بر عکس اگر به آن بی توجهی شود با مخدوش شدن حیات طیبه بدی ها بر خوبی ها مسلط شده و جامعه به تباهی کشیده می شود.

حجت الاسلام شریفی ادامه داد : با توجه به اینکه در آستانه بازگشایی سال تحصیلی جدید هستیم همه ساله کمیته امداد جشن ملی عاطفه‌ها را به منظور کمک و مساعدت به دانش‌آموزان نیازمند برگزار می‌کند امسال جشن ملی عاطفه ها با شعار «زنگ مهر رویایی را بسازیم» به منظور تامین نیازهای تحصیلی خانواده‌های نیازمند مردم مانند سال های گذشته کمک کنند.

کد خبر 387749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.