بدون تلفن همراه به پیام‌های خود پاسخ دهید!

با استفاده از عینک هوشمند "North Focals" می‌توانید به ایمیل‌ها و پیام‌های خود پاسخ دهید، بدون اینکه تلفن همراه خود را از جیبتان در آورید.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، عینک هوشمند "North Focals" از نظر ظاهری بسیار شبیه دیگر عینک‌های موجود در بازار است و به ندرت ممکن است کسی متوجه شود شما عینک هوشمند به چشم دارید. یک پروژکتور بسیار کوچک در قسمت داخلی دسته راست عینک قرار دارد که وظیفه آن تاباندن نور با طول موج‌های مشخص به شیشه عینک است. به همین دلیل دسته این نوع عینک هوشمند نسبت به سایر عینک‌ها ضخیم‌تر است.

علاوه بر این یک میکروفون درون عینک تعبیه شده است که از طریق دستیار صوتی الکسا به فرامین صوتی کاربران عمل می‌کند. پوشش ضد انعکاس نور، حفاظت از چشم در برابر نور فرابنفش و مقاومت در برابر ضربه و آب از دیگر ویژگی‌های این عینک به شمار می‌رود. عینک هوشمند North Focals از طریق بلوتوث به تلفن همراه شما وصل می‌شود و با استفاده از این گجت پوشیدنی، می‌توان اعلان‌های گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید و آی‌اواس را بدون نگاه کردن به تلفن همراه، مشاهده کرد.

ویژگی جالب توجه این گجت اینکه حتی کاربر می‌تواند مشخص کند کدام اعلان‌ها روی عینک هوشمند نمایش داده شود. برای مطلع‌شدن از شرایط آب و هوایی نیز کاربران می‌توانند نوتیفیکیشن این قسمت را در عینک هوشمند خود فعال کنند تا اخبار آب و هوایی برای آن ‌ها پخش شود. عینک هوشمند دارای یک حلقه جانبی به نام "loop" است که در انگشت کاربر قرار می‌گیرد و فرد می‌تواند با فشار دادن دکمه روی آن بدون دست‌زدن به عینک، اطلاعات و پیام‌های مورد نیاز خود را روی آن مشاهده کرده و در صورت نیاز به آن‌ها پاسخ دهد.

کاربران با حرکت دست کنار عینک و از طریق فرمان صوتی نیز می‌توانند به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا کنند. به گفته شرکت سازنده North Focals، مدت زمان شارژدهی این عینک ۱۸ ساعت است و برای شارژ کردن آن فقط کافی است عینک را در جعبه مخصوص خود قرار دهید، زیرا این جعبه همانند یک پاور بانک است و می‌تواند تا سه بار به صورت کامل این گجت را شارژ کند. برای شارژ کردن جعبه عینک نیز می‌توان از پورت USB-C  استفاده کرد. قیمت این گجت هزار دلار ارزیابی شده است.

کد خبر 387747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.