توانمندی دفاعی از دستاوردهای نظام است

امام جمعه زرین شهر گفت: انرژی هسته ای و صنعت دفاعی یک صنعت پیش رو به شمار می آیند که امنیت و اقتدار را برای مردم به ارمغان می ‌آوردند از این رو به هیچ عنوان نمی توان این دستاورد را از دست داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت الاسلام قاسم باقریان در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه زرین شهر عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی در دنیا را طی ۲۰۰ سال گذشته بی‌نظیر دانست و اظهار کرد: اقتدار و قدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی در ولایت پذیری مردم و رهبری داهیانه بنیانگذار جمهوری اسلامی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری نهفته است.
وی افزود: در روزگاری نچندان دور حتی پدافند هوایی نیز در کشور وجود نداشت و به راحتی  مورد هجوم دشمنان قرار می گرفتیم اما امروز دشمنان و کشورهای ابرقدرت از قدرت پدافند هوایی ایران اسلامی وحشت دارند و این مهم تنها به واسته روحیه ایثار و شهادت و تکیه بر توان داخلی به دست آمده است.
امام جمعه زرین شهر تصریح کرد: دشمنان قسم خورده نظام اسلامی توطئه های خود را یکی پس از دیگری به مرحله اجرا رساندند و یکی از این توطئه های آنان تربیت و استفاده از تیم های تروریستی بود و با عملیات های کوردلان بهترین و نخبه ترین افراد کشور را ترور کردند.
وی ادامه داد: آنها حتی به کودکان، زنان و افراد بی گناه نیز رحم نکردند و در عملیات های خود انان را مورد هدف قرار دادند از این رو می توان گفت تروریست ابزاری در دستان ابرقدرت هایی چون آمریکا برای کنترل بر روی کشورهای مختلف است.
باقریان اضافه کرد: نکته مهم ان بوده، کشورهای که خود گروه های تروریستی را ایجاد، تربیت و تجهیز می کنند مدعیان دروغین مبارزه با تروریست می شوند تا به خیال پوچ خود دست به عوام فریبی زده باشند.
وی عنوان کرد: مردم ایران اسلامی در مقابل ترورها و اقدامات تروریستی ایستادگی و مقاومت کردند و امروز مقاوم تر از گذشته به مسیر عزت و پیشرفت خود ادامه خواهند داد.
امام جمعه زرین شهر خاطرنشان کرد:  برخی کشورها وعده هایی را درخصوص راه ادازی سیستم انرژی صلح آمیز هسته‌ای را در کشور داده بودند اما نه تنها به وعده های خود عمل نکردند بلکه در این مسیر تمام توان خود را به کار گرفتند تا انرژی هسته‌ای صلح آمیز ایران را متوقف کنند.
وی متذکر شد: اما جوانان ایرانی با همتی والا و با فدا کردن جان خود به علوم هسته ای صلح آمیز دست پیدا کردند و امروز به بالاترین قله های علوم هسته ای رسیده اند.
باقریان تاکید کرد: انرژی هسته ای و صنعت دفاعی یک صنعت پیش رو به شمار می آیند که امنیت واقتدار را برای مردم به ارمغان می ‌آوردند از این رو به هیچ عنوان نمی توان این دستاورد را از دست داد.
وی یاداور شد: سرنگونی پهبادهای آمریکا در یمن ، اقدامات یمنی ها در اعماق خاک عربستان ، بیانات سید حسن نصرالله در لبنان همگی اقتدار محور مقاومت را به رخ جهانیان کشید.
امام جمعه زرین شهر گفت: محور مقاومت به تنهایی در کشورهای مختلف توان مقابله با جبهه کفر را در هر زمان و مکان  دارد و این مهم امروز ترس بزرگی را در عمق وجود استکبار ایجاد کرده به گونه ای که خواب وآرامش را از آنها سلب کرده است.
وی در پایان امربه معروف و نهی از منکر را وظیفه ای مهم  و همگانی دانست و تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر را باید از خانواده های خود شروع کنیم و این کمترین کاری است که می توان انجام داد چراکه خداوند متعال می فرمایند کسانی که امر به معروف و نهی از منکر نکنند ذلیل می شوند.
باقریان خاطرنشان کرد: ترک امر به معروف ونهی از منکر، جامعه را گرفتار معظلات اجتماعی متعدد خواهد کرد برهمین اساس همه وظیفه داریم امر به معروف و نهی از منکر را به درستی انجام دهیم .
کد خبر 387740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.