شفاف‌سازی و مبارزه با فساد رضایتمندی را افزایش می دهد

تیران-امام جمعه تیران و کرون گفت: شفاف‌سازی و مبارزه با فساد رضایتمندی و امید به نظام جمهوری اسلامی ایران را در بین مردم ا افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از تیران، حجت الاسلام و المسلمین حسین رشیدیان در خطبه های نماز جمعه تیران با اشاره به برخورد با فساد اقتصادی اظهارکرد: برخورد با فساد و مفسدان باعث افزایش امید و رضایت‌مندی مردم از نظام شده و باید این مسیر تداوم داشته باشد.

وی افزود: دولت در شفاف سازی و اجرای عدالت و جلوگیری از فساد اقتصادی و اداری  باید نقش خود را ایفا کند و مسیر را برای افراد سودجو و کسانی که در سیستم اداری به دنبال بهره گیری شخصی از بیت المال هستند، ببندد.

امام جمعه تیران و کرون با بیان اینکه برخورد با فساد اقتصادی باید بدون حاشیه و مسایل جناحی و سیاسی رقم بخورد، تصریح کرد: دستگاه قضایی به این موضوع توجه دارد چرا که در برخورد و مبارزه با مجرمان باید عدالت اجرا شود و نگاه های شخصی و سیاسی مانع از اجرای قانون خواهد بود.

وی ادامه  داد: برخی از افراد سودجو این مبارزه با فساد را در کشور سیاسی کرده و تفسیر تحلیل خود را بر مبنای منافع شخصی و جناحی ترسیم کرده‌اند و از این رو به دنبال جلوگیری از حرکت و جریان مبارزه با فساد در کشور هستند اما باید آن ها نسبت به عزم راسخ قوه قضاییه برای برخورد با مفسدان آگاه باشند.

حجت الاسلام رشیدیان به سالروز شهادت رجایی و باهنر اشاره کرد و گفت: شهید رجایی و شهید باهنر ولایت مدار و خدمت گزار به مردم بودند و در مدت تصدی مسوولیت خود جز این دو دیدگاه سیاست دیگری نداشته و پیرو رهبری و در مسیر خدمت به مردم به صورت خالصانه گام برداشتند.

وی یادآورشد: اگر همه مسوولان کشور در رده های مختلف با چنین دیدگاهی گام بردارند و در مسیر خدمت مردم با ولایت مداری پیش بروند بسیاری از مشکلات امروز جامعه رفع و مسیرهای پیشرفت روز به روز هموارتر خواهد شد.

امام جمعه اضافه کرد: دستاوردهای دولت در کشور ارزشمند بوده و اجرای طرح‌های مهم کشاورزی و اقتصادی و خدماتی در این شهرستان با جدیت پیش می‌رود اما باید توجه و نگاه ویژه ای به حوزه گردشگری این منطقه شود.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به روز مبارزه با تروریسم گفت: نهادهای امنیتی در مبارزه با تروریست و اقدامات ضد بشری دشمنان در کشورمان ایستادگی و بسیاری از حوادث تروریستی به دست آن ها کنترل شده که خیلی از آن را مردم خبر ندارند و این بی خبری موجب حفظ آرامش جامعه است.

خطیب جمعه تیران اضافه‌کرد: تدبیر وزارت اطلاعات در داخل و خارج کشور موجب ناکامی دشمنان در اهدافشان شده و بسیاری از کشورهای دنیا با تدابیر نظام جمهوری اسلامی ایران در برابر این توطئه های دشمنان مصون مانده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دشمن دایم ایران را حامی تروریست معرفی می‌کند، تصریح‌کرد: ایران ۱۷هزار شهید ترور دارد اما دشمنان علیه کشورمان سیاه نمایی می‌کنند.

کد خبر 387739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.