جریمه سنگین ستاره تیم ملی/ کشتی گیر با سابقه مصدوم شد

از جریمه سنگین قدوس تا مصدومیت دوباره‌ی رضا یزدانی، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته ای که گذشته است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهم ترین خبرهای ورزشی جهان در هفته گذشته به شرح زیر است:

*باشگاه بایرن مونیخ تایید کرد که اولی هوینس، رئیس حال حاضر این باشگاه از سمت خود کناره‌گیری خواهد کرد ولی به عضویت در هیأت مدیره باشگاه ادامه خواهد داد.

*سامان قدوس در آگوست سال 2018 اوسترشوندس را به مقصد تیم فرانسوی امیان ترک کرد اما کمی قبل تر خبری درباره توافق قدوس با اوئسکای اسپانیا منتشر شده بود .حالا فیفا تأیید می کند که اوسترشوندس  با ممنوعیت جذب بازیکن در دو پنجره نقل و انتقالات آینده مجازات می شود. علاوه بر این ، قدس به مدت چهار ماه از بازی تعلیق می شود. خود سامان هم 4 میلیون یورو جریمه شده است

*چارچوب دیدارهای دور برگشت مرحله چهارم و پایانی لیگ اروپا، تیم ترابزون اسپور ترکیه که برخلاف بازی‌های گذشته‌اش سید مجید حسینی را در ترکیب نداشت، از ساعت ۲۲ پنج‌شنبه شب در ورزشگاه سنول گونش میزبان تیم آ. ا. ک یونان بود. یاران حسینی که در بازی رفت در آتن به برتری ۳ بر یک رسیده بودند، در دیدار برگشت در زمین خود با نتیجه ۲ بر صفر شکست خوردند ولی به دلیل گل زده بیشتر در خانه حریف به مرحله گروهی لیگ اروپا راه یافتند.

*الکسیس سانچز ستاره شیلیایی و باتربه منچستریونایتد بعد از کش و قوس های فراوان و با قراردادی قرضی و یک سال راهی اینتر شد و به نظر می رسد فعالیت نراتزوری در بازار نقل و انتقالات تابستانی با خرید الکسیس سانچز به اتمام رسد.

*رضا یزدانی کشتی گیر آزادکار وزن ۹۷ کیلوگرم کشورمان در جریان تمرینات تیم ملی مصدوم شد. رضا یزدانی دارنده ۲ مدال طلا و ۲ برنز جهان که حضورش به عنوان نماینده وزن ۹۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ قزاقستان قطعی است، در حدود ۲ هفته تا آغاز این مسابقات بار دیگر مصدوم شد.

*رئیس جدید فدراسیون جهانی بسکتبال مشخص شد، این اساس، همانه نیانگ به عنوان رئیس جدید فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) انتخاب شد.

*داور بانوی فوتسال کشورمان دیدار یکی از بازی‌های جام باشگاه‌های جهان در بخش مردان را قضاوت کرد. گلاره ناظمی داور بانوی فوتسال کشورمان، دیدار تیم های بوکاجونیورز آرژانتین و چونبوری تایلند (در بخش مردان) را به عنوان داور دوم قضاوت کرد.

کد خبر 387737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.