صهیونیست ها از ترس نابودی مانع حمله ترامپ به ایران شدند

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اصفهان گفت: پس از منهدم کردن پهباد آمریکایی توسط نیروهای ایرانی، ترامپ دیوانه تصمیم به حمله به ایران گرفت، اما صهیونیست ها جلوی او را گرفتند چراکه می دانستند ایران آنها را نابود خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد در خطبه های نماز جمعه امروز _هشتم شهریورماه_ اظهار کرد: خداوند متعال به تمام ویژگی های روحی ما اشراف کامل دارد و مراقبت هایی را برای ما معین کرده است. انسان ها برای حفظ نعمت ها باید شکر نعمت کنند، با گناه و نافرمانی نعمت های خدا از شما دور خواهد شد. تا انسان مطیع خداوند است و از آن نعمت درست استفاده می کند، خداوند نعمت را از او دریغ نمی کند.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه بعد از ایمان به خدا هیچ شکری بالاتر از کمک به هم نوع نیست، ادامه داد: آغاز سال تحصیلی نزدیک است و بسیاری از دانش آموزان نیازمند لباس و لوازم تحریر هستند، باید هوای هم دیگر را داشت و به نیازمندان کمک کرد.

وی گفت: باید فرزندان خود را به کار سیاسی آشنا کرد تا با صحبت های دشمنان در کانال های تلویزیونی و فضای مجازی فریب نخورند.

امام جمعه اصفهان با اشاره به هفته دولت درباره دولت رجایی و باهنر گفت: دولت رجایی و باهنر تنها دو ماه بر سر کار بودند، اما در همین مدت کوتاه نمونه بارز حکومت اسلامی را نشان دادند. یکی از کارهای مهم شهید باهنر اجبار برگزاری نماز در ادارات بود، مدیران کشور اسلامی نباید نمازشان فراموش شود. متاسفانه امروز در ادارات نماز جماعت تنها برای اتلاف وقت است. 

وی با بیان این نکته که "در هفته دولت باید کارهایی که جمهوری اسلامی در این ۴۰ سال انجام داده به مردم و خصوصا جوانان یادآوری شود" تاکید کرد: در تمام این چهل سال با دشمنان روبرو بودیم و تحریم ها همیشه وجود داشته است. حتی کودتا و اقدامات نظامی نیز در کشور وجود داشت که با عنایت خداوند این روزها را پشت سر گذاشتیم و مملکت خیلی پیشرفت کرده است. 

صهیونیست ها اجازه حمله به ایران را ندادند

 طباطبایی نژاد تصریح کرد: در زمینه جنگی همه دنیا از ایران می ترسند، پس از سقوط پهباد آمریکایی توسط نیروهای ایرانی ترامپ دیوانه تصمیم به حمله به ایران گرفت؛ اما صهیونیست ها اجازه این کار را به او ندادند چون می دانستند ایران آن ها را نابود خواهد کرد. از نظر سیاسی هیچ کشوری به اندازه ما و با این منابع و جمعیت پیشرفت نکرده است.

امام جمعه اصفهان افزود: پهبادی را که ایران از آمریکا زد باعث خوشحالی روسیه، چین و سربلندی شیعه در کل جهان شد. این شهدا هستند که این از خود گذشتگی را در مردم ایران به وجود آوردند و مردم ایران را در دنیا با عزت کردند.

وی در پایان و با اشاره به آغاز ماه محرم اظهار کرد: یکشنبه آینده آغاز سال جدید قمری و محرم الحرام است، از تمام مردم که در این ایام عزاداری را آغاز کردند تشکر می کنم.

کد خبر 387734

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.