خطیبی: سازمان لیگ در برگزاری مسابقات دقت بیشتری داشته باشد/ حقمان باخت نبود

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تیمم با تمام وجود بازی کرد و مستحق باخت نبودیم که به سپاهان تبریک می گویم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول خطیبی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری،  اظهار کرد: تیمی بودیم که از سه موقعیت به دست آمده استفاده نکردیم. سپاهان از دو موقعیت گل، یکی را گل کرد که دلیلش جایگیری مدافعانمان بود.تیمم با تمام وجود بازی کرد. مستحق باخت نبودیم و به سپاهان تبریک می گویم. اعتقاد دارم هواداراران از از این بازی لذت بردند.

وی با بیان اینکه به سازمان لیگ احترام می گذاریم و اهل اعتراض به کمیته انضباطی نیستیم، افزود:  قبل از بازی به ما گفتند که دو بازیکنتان نمی توانند در لیست باشند؛ ما لیست داده بودیم و به ما گفته شد اسمشان تیک نخورده است، آنها نه محروم نبودند و کار خاصی نکردند.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی به پنالتی تیم فوتبال سپاهان اشاره کرد و گفت: پنالتی درست نبود، اما به صحبت های داور احترام می گذاریم. خواهش می کنم سازمان لیگ در برگزاری مسابقات دقت بیشتری داشته باشد. بازی تمام شد، اما به علت یک روز عقب افتادنش این مشکلات به وجود آمد. امیدوارم ما را به خاطر این مشکلات قانع کنند. داوری باید جوری باشد که ما ضرر نکنیم .

خطیبی تصریح کرد: هر دو تیم فوتبال خوبی به نمایش گذاشتند. سپاهان قرارداد میلیاردی دارد، اما ما قرداد میلیاردی نداریم. می توانستیم مساوی کنیم. سوال حاشیه ای جواب نمیدهم. نمی دانم دلیل اینکه دو نفر از بازیکنانم بازی نکردند چیست؟ آنها محرومیتی نداشتند و هفته قبل در لیست ما حاضر بودند.

کد خبر 387703

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.