قلعه نویی: با آمدن حسینی شرایط سپاهان بهتر می‌شود/ به خطیبی تبریک می‌گویم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: به رسول خطیبی بابت تشکیل این تیم تبریک می گویم و اگر بدشانس نبودیم باید با اختلاف دو گل می بردیم

به گزارش خبرنگار ایمنا، امیر قلعه نویی در نشست خبری پس از پیروزی ۱ بر صفر تیمش مقابل ماشین سازی در نشست خبری با اشاره به اینکه این بازی برای ما دو حسن داشت، اظهار کرد: علی قربانی به حقش رسید. به رسول خطیبی بابت تشکیل این تیم تبریک می گویم، او یک تیم بد بدن درست کرده است. اگر بدشانس نبودیم باید با اختلاف دو گل می بردیم، امیدوارم هفته به هفته شرایط بهتر شود. خدا را شکر امروز چمن بازی خوب بود.

سرمربی سپاهان درباره فشار سازمان لیگ به تیم‌های شهرستانی برای حل مشکل بلیت فروشی با وجود پاربرجا بودن مشکلات در ورزشگاه آزادی گفت: این سوال را از مدیریت بپرسید. من این سمت لیوان را می بینم. اینکه فشار بیاورند استادیوم ها استاندارد شود خوب است اما همه چیز منصفانه باشد.

وی با بیان اینکه اگر لک درون دروازه ماشین سازی نبود، بازی بیشتر از سه گل داشت، افزود: تیم ما یک موقعیت پنجاه درصد گل داشت که نتوانستیم از آن استفاده کنیم. تمریناتمان را به موقع شروع کردیم و از نظر ذهنی آماده نبودیم. با آمدن حسینی و بحیرایی و دیگر مصدومان، تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد. استنلی دیر به ما اضافه شد و فکر می کنم دو هفته دیگر به شرایط آرمانی برسد.

کد خبر 387702

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.