بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی شهرداری کلیشادوسودرجان

شهردار کلیشادوسودرجان از افتتاح هفت پروژه عمرانی این شهر به مناسبت هفته دولت خبر داد.

حامداخگر در حاشیه افتتاح پروژه‌های عمرانی شهرداری کلیشادوسودرجان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: برای احداث هفت پروژه عمرانی این شهرداری اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد صرف شده است.

وی ادامه داد: پروژه زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت خیابان بهارستان با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد ریال، پروژه مسقف‌سازی گلزار شهدای سودرجان و آغچه‌بدی با مساحت ۴۸۰ متر مربع و با اعتباری بر ۸۵۰ میلیون ریال و پروژه روشنایی بلوار باهنر با مشارکت اداره برق شهرستان فلاورجان و اختصاص اعتباری بالغ بر ۷۰۰ میلیون ریال از جمله این طرح‌هاست.

وی اضافه کرد: پروژه‌های پنل خورشیدی و نیروگاه ۱۰ کیلو وات در راستای توسعه انرژی پاک با اعتباری بالغ بر ۸۵۰ میلیون ریال، لکه‌گیری و آسفالت معابر و خیابان‌ها به مساحت ۱۳ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۳۵ میلیارد ریال و پیاده‌روسازی شهری به مساحت یک‌هزار و ۳۰۰ مترمربع با اعتبار سه میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های عمرانی این شهر است که به به بهره‌برداری رسید.

 تلاش جهادی، لازمه خدمت به مردم

حجت‌الله غلامی، معاون امور عمرانی استناداری نیز در این مراسم با اشاره به فرارسیدن هفته دولت، تآکید کرد: برخورداری از روحیه جهادی و تلاش مستمر، لازمه خدمت‌رسانی به مردم است.

وی با بیان اینکه با تلاش عوامل شهرداری، مسیر توسعه شهری کلیشادوسودرجان گشوده شده است، اظهار کرد: مدیریت شهری باید با شناخت کامل و دقیق نیازهای شهروندان و آگاهی از آخرین یافته‌های علمی برای اجرای طرح‌های خدماتی برنامه‌ریزی کند.

کد خبر 387683

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.