دستگیری باند زمین خواران /پدر، دو دختر و همسرش را سلاخی کرد

دستگیری باند زمین خواران ۲ هزار میلیاردی، شناسایی ۱۵ هزار دانش آموز نیازمند در کردستان، توقیف لوازم التحریر قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در اصفهان، سپری کردن ۶ ماه پایانی مشمولان نظام وظیفه در سمن ها و سلاخی سه نفر از اعضای خانواده به دست پدر لرستانی عناوین بسته خبری اجتماعی امروز ایمنا است.

به گزارش خبرنگار ایمنا، فرمانده انتظامی استان لرستان با اشاره به کشته شدن ۳ نفر در خرم‌آباد گفت: پدر خانواده به قتل همسر و ۲ فرزند خردسال خود اعتراف کرده است.
 سردار محمد مهدیان‌نسب با اشاره به جزئیات  وقوع یک فقره قتل در شهرستان خرم‌آباد اظهار کرد : در همان دقایق اولیه بازپرس ویژه قتل به همراه ماموران پلیس آگاهی استان در محل حاضر شدند و با بررسی‌های فنی و پلیسی پدر خانواده به عنوان مظنون اصلی دستگیر شد، قاتل علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی اعلام کرده است.

شناسایی ۱۵ هزار دانش آموز نیازمند در کردستان

فرانک قرسی مدیرکل امور اجتماعی استانداری کردستان از شناسایی ۱۵ هزار دانش آموز نیازمند در استان خبر داد و افزود: این دانش آموزان، نیازمند توجه ویژه هستند هرچند که در بحث مدرسه سازی نیز در مجمع خیرین کارها و اقدامات خوبی صورت گرفته است.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه کمک به نیازمندان فقط در قالب این جشن‌ها و محدود به این چند روز نباید باشد، گفت: هدف این است که این برنامه‌ها تلنگری برای آحاد جامعه باشد تا بیشتر به فکر کودکان و دانش آموران نیازمند و محروم باشند.
قدسی تصریح کرد: بسیاری از این دانش آموزان از لحاظ توانایی‌های علمی در سطح بالایی هستند که اگر مشکلات را از سر راه آنان برداریم قطعا آینده روشنی پیش روی آنان قرار دارد و می‌توان در آینده نیز از توانمندی های آنان برای توسعه و پیشرفت کشور بهره مند شد.

متصرف تالاب چاف در دام مامورین محیط زیست

 سید امین نجات، رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود گفت: مامورین یگان حفاظت محیط زیست رشوه فردی که در محدوده تالاب چاف شهرستان لنگرود اقدام به تصرف و تخریب منطقه تالابی کرده بود را، نپذیرفتند.

وی افزود: بستر مستند سازی برای به دام انداختن متخلفان آماده سازی شد و پس از تکمیل مستندات تصویری از مراحل پرداخت رشوه، پرونده تکمیل شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان لنگرود تصریح کرد:طبق ماده ۵۹۲ قانون مجازات اسلامی رشوه دهنده علاوه برضبط مال ناشی از ارتشاء به حبس از شش ماه تا سه سال و یا تا ۷۴ ضربه شلاق محکوم می‌شود.

بهره برداری از ۲۲ طرح آبرسانی در اصفهان آغاز شد
هاشم امینی سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی اصفهان گفت: بهره‌برداری از ۲۲ طرح آبرسانی با صرف بیش از ۱۲۱ میلیارد ریال اعتبار در این استان آغاز شد.
وی افزود: با بهره‌برداری از طرح‌های آبرسانی آب آشامیدنی سالم و پایدار برای ۱۵ هزار نفر در ۴۰ روستای استان  تامین شده است.
امینی گفت: طرح‌های آبرسانی با اجرای ۱۰۸ کیلومتر خط انتقال و شبکه توزیع، حفر ۲ حلقه چاه و احداث سه ایستگاه پمپاژ محقق شده است.
سرپرست شرکت آب و فاضلاب روستایی استان اصفهان تصریح کرد: از این تعداد، چهار طرح مربوط به شهر اصفهان است که در راستای اصلاح شبکه توزیع آب روستاها و آبرسانی به روستاها صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: همچنین شهرستان‌های اردستان، خور و بیابانک، تیران و کرون، بویین میاندشت، شهرضا، سمیرم، کاشان، فریدن و گلپایگان از جمله شهرستان‌هایی هستند که از طرح‌های آبرسانی و اصلاح و توسعه شبکه توزیع آب بهره‌مند می‌شوند.

 چای برای کودکان ضرر دارد

چای، یک نوشیدنی برای بزرگسلان است. در کودکان نوپا و یا حتی خردسال، ماده واکنش‌ پذیر موجود در چای باعث مختل شدن روند جذب کلسیم می شود.

چای، یک نوشیدنی برای بزرگسلان است. در کودکان نوپا و یا حتی خردسال، ماده واکنش‌ پذیر موجود در چای باعث مختل شدن روند جذب کلسیم شده و همین مسئله منجر به سوء‌ مصرف کلسیم خواهد شد. مصرف مداوم چای در کودکان خردسال می‌ تواند بر سیستم مغزی، عضلانی، عصبی و ساختار بدن آنها تأثیر بگذارد.

توقیف ۱۰میلیارد لوازم التحریر قاچاق در اصفهان
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله بزرگ لوازم التحریر قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در یک منزل شخصی خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا خدا دوست" گفت: ماموران یگان امداد فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان در پی دریافت خبری مبنی بر دپوی لوازم التحریر خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از بررسی موضوع و اطمینان از درستی آن طی هماهنگی های به عمل آمده با مقام قضائی به همراه کارشناس اداره صنعت، معدن و تجارت از محل مورد نظر بازرسی کردند.
این مقام انتظامی ادامه داد: در این عملیات ۱۱۱ هزار و ۶۲۰ قلم انواع لوازم التحریر خارجی قاچاق کشف و یک نفر نیز در این رابطه دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شد.
فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان  با بیان اینکه برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۱۰ میلیارد ریال برآورد شده است، گفت: تمامی این محموله جمع آوری و به اداره اموال تملیکی استان تحویل داده شد.

سپری کردن ۶ ماه پایانی مشمولان نظام وظیفه در سمن‌ها

وزیر ورزش و جوانان گفت: مشمولان نظام وظیفه می‌توانند ۶ ماه پایانی سربازی خود را در سازمان های مردم نهاد سپری کنند.

 مسعود سلطانی فر گفت: طبق هماهنگی‌های صورت گرفته با ستاد کل نیروهای مسلح درصورت موافقت مقام معظم رهبری مشمولان خدمت وظیفه عمومی می‌توانند با توجه به تحصیلات و تخصص خود ۶ ماه پایانی خدمت خود را در سازمان‌های مردم نهاد بگذرانند.

به گفته سلطانی فر، بیش از دو هزار و ۶۰۰ سازمان مردم نهاد در کشور وجود دارد و بنا داریم تا پایان دولت فعلی این تعداد را به چهار هزار سمن افزایش دهیم.

او اضافه کرد: سال ۱۳۹۲ که برنامه ثبت قانونی سمن‌های تازه شروع شد، فقط ۱۰۰ سمن در کل کشور داشتیم که تعداد این سازمان‌ها ۲۶۰ برابر شده است.
سلطانی فر در ادامه به ضرورت جوانگرایی در ساختار وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در ۱۱ استان مدیران کل ما جوان و زیر ۴۰ سال سن دارند.

دستگیری زمین‌خواران ۲۰۰۰میلیاردی

فرمانده انتظامی استان البرز از بازداشت اعضای باند زمین‌خواری خبر داد که اقدام به سندسازی و فروش املاک بلاصاحب به ارزش دو هزار میلیارد ریال کرده بودند.

سردار عباسعلی محمدیان با اعلام خبر بازداشت دو زمین‌خوار در استان البرز درباره جزئیات این خبر اظهار کرد: در پی دریافت یک فقره پرونده ازشعبه ۲۲ بازپرسی دادسرای ویژه رسیدگی به جرایم خاص کرج، تحت عنوان تصرف عدوانی ملک مسکونی ـ تجاری در منطقه حصارک کرج توسط دو اوباش سابقه‌دار، دستگیری آنها در دستور کار پلیس امنیت عمومی استان قرار گرفت.
به گفته وی، با دستگیری اعضای این باند ۶ نفره بالغ بر دو هزار متر مربع زمین و ۶ باب مغازه به ارزش تقریبی دو هزار میلیارد ریال رفع تصرف شد و متهمان تحویل مراجع قضائی شدند.

کد خبر 387676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.