امیدوارم در کرج به ازای هر شهروند یک درخت داشته باشیم

رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج گفت: در شهری همچون لندن علاوه بر گل‌ها در ازای هر شهروند یک درخت وجود دارد و امیدوارم روزی فرا برسد که در شهر کرج نیز به ازای هر شهروند یک درخت داشته باشیم .

به گزارش خبرنگار ایمنا، احد رسولی، در حاشیه بازدید ازهفتمین نمایشگاه گل و گیاه کرج اظهار کرد: فضاهای سبز در شهرهای بزرگ به ویژه کلانشهرها و شهرهای صنعتی، نقش ویژه‌ای در زندگی ساکنین آن شهرها دارند از تاثیر آن در وضعیت اکوسیستم و وضعیت زیست محیطی گرفته تا استفاده از این مکان‌ها به عنوان محلی برای تفریح، سرگرمی و اوقات فراغت که در واقع اهمیت و نقش مدیریت شهری در ایجاد، حفظ و توسعه فضای سبز را یاد آور می‌شود.

وی با اشاره به اینکه پیامدهای توسعه شهری و پیچیدگی‌های معضلات زیست محیطی موجودیت فضای سبز و گسترش آن را برای همیشه اجتناب‌ناپذیر کرده‌است افزود: فضای سبز شهری هم از دیدگاه تامین نیازهای زیست محیطی شهرنشینان و هم از نظر تامین فضاهای فراغتی و بستر ارتباط و تعامل اجتماعی جایگاهی ویژه دارد.

رییس کمیسیون شهرسازی، معماری و بافت های فرسوده شورای شهر کرج ادامه داد: در شهری همچون لندن علاوه بر گل‌ها در ازای هر شهروند یک درخت وجود دارد و امیدوارم روزی فرا برسد که در شهر کرج نیز به ازای هر شهروند یک درخت داشته باشیم .

وی با اشاره به ظرفیت های بالای استان البرز در زمینه گل و گیاه و محصولات کشاورزی ادامه داد: : استقبال ویژه و مطلوب شهروندان از نمایشگاه گل و گیاه، نشان دهنده رضایتمندی آنها از این نمایشگاه و عملکرد مطلوب مسئولان دست اندرکار است.

کد خبر 387672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.