تجلیل از مرد ماندگار سپاهان/ شب مجریگری حمید بابایی

پانصد و شصت و نهمین شماره "صدای سپاهان" به عنوان رسانه الکترونیک هواداران و یاران سپاهانی و دوازدهمین شماره "سبز سبزم" رسانه سبزدلان و هواداران باشگاه ذوب آهن به عنوان کاری از گروه "فوتبال به وقت اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "تجلیل از مرد ماندگار سپاهان" عنوان اصلی رسانه "صدای سپاهان" است که اشاره به تجلیل از محمود یاوری اسطوره سپاهان و شاهین در دومین ویژه برنامه ماهیانه فوتبال به وقت اصفهان دارد. صدای سپاهان گزارش کاملی از این برنامه را منتشر کرده است. برنامه ای که در آن ترانه ما سپاهانیم و حالا حالا قهرمانیم هم به اجرا در آمد.

"اومدی رسول؟! " دیگر عنوان این رسانه است که  اشاره به حضور دوباره رسول خطیبی بازیکن سابق سپاهان و سرمربی فعلی ماشین سازی در اصفهان برای دیدار با سپاهان دارد.


اما رسانه هواداری ذوب آهن هم از دریچه نگاه سبز خود به اتفاقات جالب دومین ویژه برنامه فوتبال به وقت اصفهان اشاره کرده است. تجلیل از اصغر عنوانی پیشکسوت ذوب آهن و مجریگری حمید بابایی گلر سابق ذوب آهن و استقلال تهران که این روزها مربی گلرهای آکادمی  ذوب آهن است از نگاه این رسانه رخدادهای جالب این برنامه در قالب تیتر یک بوده است.

" یاران جم را جمع کنید" دیگر عنوان رسانه "سبز سبزم" است که اشاره به دیدار فردای ذوب آهن با پارس جنوبی جم دارد.

کد خبر 387669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.