سالگرد تولد یک رسانه با حضور ستارگان

دویست و هشتاد و یکمین شماره رسانه الکترونیک"فوتبال اصفهان" منتشر شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، " تولدی به رنگ زرد و سبز با حضور ستارگان" عنوان اصلی این رسانه است.
در خبر مربوط به این تیتر آمده است:


ویژه برنامه های" فوتبال به وقت اصفهان" که پیشتر به پخش و کارشناسی مسابقات فوتبال بر روی پرده فرهنگسراها اختصاص داشت، حالا با آیتم های جدید برای دومین ماه متوالی به میان طرفدارانش آمد.

در کنار پخش مسابقات مختلف فوتبال که با آغاز رقابت های لیگ برتر همچنان پابرجاست، " ویژه برنامه های ماهیانه "فوتبال به وقت اصفهان" با آیتم هایی جدید و جذاب به میان علاقه مندان خود آمد  تا دومین میتینگ بزرگ مشترک هواداران و اهالی دو باشگاه سپاهان و ذوب آهن برگزار شده باشد.
 هواداران سپاهان و ذوب آهن ،مدیران ارشد شهرداری از جمله محمدکیهانی شهردار منطقه ۸  و مهندس اخوان شهردار منطقه ۴ اصفهان ،هنرمندان و جمعی از ستارگان دیروز، امروز و فردای فوتبال اصفهان مهمانان این جشن بزرگ بودند.

 تجلیل از استاد محمود یاوری- حسن اکلیلی و اصغر عنوانی پیشکسوتان فوتبال و هنر اصفهان ، تجلیل از سعید ساکت فعال رسانه ای و مجری ورزشی شبکه اصفهان ،اجرای موسیقی توسط  احسان شماعی زاده و حامد جمشیدی خوانندگان سپاهان و ذوب آهن و اجرای استندآپ کمدی توسط سید محسن هاشمی  به همراه تجلیل از آرین شمس، امیر محمد اخوت و پارسال اسماعیلی نونهالان و ستارگان فردای فوتبال اصفهان و پخش کلیپ از جمله آیتم های این ویژه برنامه بود.

ازنکات جالب توجه این برنامه اجرای مشترک مرتضی رمضانی راد با حمید بابایی( گلر سابق سپاهان، ذوب آهن و استقلال) بود که به نوعی باعث  شد این ستاره سابق فوتبال اصفهان وارد عرصه مجریگری شود. بابایی در حال حاضر مربی گلرهای آکادمی ذوب آهن است.

گرامیداشت اولین سالگرد تولد روزنامه الکترونیکی فوتبال اصفهان از دیگر برنامه های این مراسم بود. روزنامه فوتبال اصفهان در ۶ شهریور۹۷ موجودیت خود را اعلام و به میان فوتبالدوستان اصفهانی آمد.
این  ویژه برنامه به همت اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اصفهان با همکاری شهرداری منطقه۴ و شهرداری منطقه ۸ اصفهان در سالن همایش های باغ تجربه اصفهان برپا شد.

"به امید یه هوای تازه تر" نگاهی به دیدار فردای ذوب آهن و پارس جنوبی جم انداخته و حمله به غریبه آشنا که مربوط به گزارش پیش بازی سپاهان- ماشین سازی است، دیگر عناوین این رسانه الکترونیک است.

برای مشاهده صفحه های فوتبال اصفهان اینجا کلیک کنید.

کد خبر 387667

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.