مدیران گیتی پسند می خواستند سپهر محمدی بماند

مربی سابق گیتی پسند گفت: سپهر خود را مدیون گیتی پسند می داند چراکه گیتی پسند نیز همین نظر را نسبت به سپهر دارد.

رضا صادقی در گفت وگو با خبرنگار ایمنا در رابطه با رفتن سپهر محمدی از گیتی پسند اظهار کرد: سپهر محمدی یک بازیکن محبوب و دوست داشتنی برای تیم گیتی پسند بود، جزء طرفداران باوفا و مخلص سپاهان همچنین با تماشاچیان رابطه خوبی داشت، از این لحاظ می توانیم بگوییم گیتی پسند ضرر خواهد کرد.

وی ادامه داد: محمدی یک دروازه بان بین المللی بود که گیتی پسند نتوانست از او حراست کند و دینش را به او ادا کند.

وی افزود: من مطمئن هستم که مدیران گیتی پسند هم موافق رفتن سپهر نبودند، مسئولان گیتی پسند تمام تلاش خود را برای ماندن او انجام دادند.

این کارشناس فوتسال ادامه داد : با این شرایط اقتصادی و مالی که به سپهر پیشنهاد شده بود، گیتی پسند نمی توانست آن شرایط را برای او مهیا کند و این به نفع محمدی بود چرا که می توانست پیشرفت در زمینه بین المللی و مالی داشته باشد.

وی افزود: رفتن محمدی از گیتی پسند تاثیر زیادی بر گیتی پسند می گذارد و امیدوارم که این تیم بتواند خودش را با رفتن سپهر تطبیق دهد و موفقیت کسب کنند.

صادقی تصریح کرد: به نظر تیم روسی شرایط ایده آلی برای او داشته و  محمدی پتانسیل لازم را برای تیم روسی داشته است که به سراغ او آمده اند.

وی گفت: مطمئن هستم که مدیرهای فنی گیتی پسند حضور سپهر را در تیم خیلی دوست داشتند، آقای جنتی تلاش بسیاری برای نگه داشتن سپهر داشت، ولی سپهر تصمیم خود را گرفته بود.

این کارشناس فوتسال تصریح کرد: سرمربی تیم گیتی پسند بررسی های لازم را برای دروازه بان برزیلی انجام داده و امیدوارم این گلر جدید برای رسیدن گیتی پسند به هدفش کمک های لازم را انجام دهد.

مربی سابق تیم فوتسال گیتی پسند خاطرنشان کرد: سپهر خودش را فرزند و مدیون گیتی پسند می دانست، همچنین عملکرد گیتی پسند هم به همین صورت است و این حرف سپهر که گفته بود در ایران فقط در گیتی پسند بازی می کنم، بر اساس احساسات نبوده و به آن عمل کرد.

وی ادامه داد: امیدوارم گیتی پسند جای خالی محمدی را پر کند و هرچه سریعتر با این مسئله کنار بیایید و قهرمان لیگ شود. همچنین امیدوارم مدیران و مربیان گیتی پسند به خوبی و با تمرکز به یاد تیم باشند و بتوانند جلوی این اشتباهات را بگیرند.

کد خبر 387651

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.