۶ پایگاه جشن عاطفه‌ها در نطنز و بادرود برپا می‌شود
جشن عاطفه ها در نطنز و بادرود

نطنز- مدیر کمیته امداد نطنز گفت: امسال در مرحله اول تعداد شش پایگاه‌ جهت دریافت کمک‌های مردمی شهرهای نطنز و بادرود در جشن عاطفه‌ها فعالیت دارند.

مهرداد پویان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از شهرستان نطنز اظهار کرد:  تعداد ۴۰۰ دانش آموز در مقاطع تحصیلی ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم تحت حمایت این نهاد مردمی هستند.  

مدیر کمیته امداد نطنز گفت: جشن عاطفه ها در روزهای پنج شنبه و جمعه ۷ و ۸ شهریورماه در پایگاه‌های امداد ،میادین اصلی  شهر و مصلی نماز جمعه  نطنز و بادرود آغاز می شود و این پایگاه‌ها  آماده دریافت کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم شهرستان خواهد بود.

پویان بابیان اینکه جشن عاطفه‌ها همانند روال سال‌های قبل دو مرحله‌ای انجام شود، تصریح کرد: مرحله دوم طرح از دهم مهرماه در مدارس نطنز و بادرود و روستاهای تابعه  برگزار می‌شود که در این گام مدیران مدرسه بنا به صلاح‌دید و شناخت دانش آموزان هدایا را بین دانش آموزان محروم همان مدرسه توزیع می‌کنند.

وی با بیان اینکه مردم  علاوه بر حضور در این پایگاه‌ها، از طریق شیوه‌های نوین نیز در این کار خیر سهیم باشند، افزود: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۶۲۵ و سامانه پیامکی#۰۳۱۱۲*۱*۸۸۷۷* آماده دریافت کمک‌های نقدی همشهریان و خیرین و نیکوکاران گرانقدر است.

کد خبر 387646

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.