از اجرای پروژه‌‎های مشارکتی مسکن شهری حمایت می‌کنیم

شهردار باغبادران گفت: حمایت از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی با هدف اجرای پروژه‌های مشارکتی عمرانی و خدماتی به‌ویژه در حوزه مسکن شهری از مهم‌ترین سیاست‌های اجرایی شهرداری است.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان لنجان، حجت‌الله امینی در نشست با معاون مسکن شهری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باغبادران را یکی از قدیمی‌ترین شهرهای ایران دانست که از فرهنگ و تمدنی بسیار غنی برخوردار بوده و اظهار کرد: امروز همچنان بقایای آتشکده‌هایی که در دوران ساسانیان در این شهر ساخته شده بود برجا مانده است.

شهردار باغبادران تصریح کرد: همت والای مردم سبب توسعه این شهر شده به گونه‌ای که باغبادران نخستین شهر در شهرستان لنجان است که ۹۰ سال پیش نخستین دبستان دولتی در آن احداث شد و قدمت حضور اداراتی چون پست و مخابرات در آن به یکصد سال پیش باز می‌گردد.

امینی ادامه داد: مشارکت مردم این شهر در اجرای پروژه‌های عمرانی نیز به گذشته‌های دور باز می‌گردد به گونه‌ای که برای اجرای شبکه گاز مردم داوطلبانه وارد میدان شده خودیاری جمع‌آوری کردند و به کمک دولت آمدند تا این پروژه به مرحله اجرا برسد.

امینی اضافه کرد: عمده روستاهای شهرستان لنجان در بخش باغبهادران بوده و خوشبختانه مدیریت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان با نگاه جهادی برای مشکلات مردم و خانه‌دار کردن آنان وارد عمل شده است.

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لنجان دو طرح تفکیکی در شهر باغبادران در دست اقدام دارد که یکی در شرق محله ملک‌آباد و دیگری پروژه کوه آب شهر است که امیدواریم با آغاز این طرح شهروندانی که ۱۵ سال پیش در این مناطق زمین دریافت کرده‌اند، اما به دلیل امکانات محدود موفق به ساخت و سکونت نشده‌اند بتوانند ساخت منازل مسکونی را آغاز کنند.

شهردار باغبادران خاطرنشان کرد: باغبادران مسیر توسعه و پیشرفت را به سرعت طی می‌کند و ساخت مسکن در این شهر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است از این رو شهرداری نیز در این مسیر با شهروندان و بنیاد مسکن همراه خواهد بود تا شاهد ساخت و سازهای با کیفیت و خانه دار شدن شهروندان باشیم.

امینی با بیان اینکه اگر بخواهیم در مسیر خود کفایی شهرداری‌ها گام برداریم باید به دغدغه‌های مقام معظم رهبری که در نامگذاری سال‌های مختلف تجلی پیدا کرده است جامه عمل بپوشانیم، یادآور شد: امروز کلنگ مجتمع ۹۵ واحد در کوه آب باغبادران در زمینی به وسعت هفت هزار مترمربع متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و با مشارکت سرمایه‌گذار بخش خصوصی به زمین خورد و این مهم نشان از نگاه ویژه شهرداری باغبادران به اجرای طرح‌های مشارکتی دارد.
وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم با برنامه ریزی های انجام شده و تسهیل در روند حضور سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در شهر باغبادران شاهد رونق روز افزون این شهر زیبای ساحلی باشیم.

کد خبر 387644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.