بهره‌برداری از چندین پروژه عمرانی به مناسبت هفته دولت

شهردار سنندج گفت: با هدف دسترسی آسان و بهبود عبور و مرور وسایل نقلیه، پروژه اتصال بلوار کمال الملک به بلوار شهدای انتظامی اجرا شد.

به گزارش ایمنا، حشمت‌الله صیدی در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از پروژه اتصال بلوار کمال‌الملک به بلوار شهدای نیروی انتظامی به مناسبت هفته دولت، اظهار کرد: امروزه ترافیک به واسطه گسترش و توسعه سطح شهر یکی از مشکلات اکثر جوامع است.

وی ادامه داد: احداث دسترسی و مسیرهای جدید و همچنین احداث زیرساخت‌های جدید و تکمیل رینگ‌های درون‌شهری برای تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه بسیار حائز اهمیت است.

صیدی افزود: با هدف دسترسی آسان و همچنین سهولت و بهبود در عبور و مرور وسایل نقلیه پروژه اتصال بلوار کمال‌الملک به بلوار شهدای انتظامی در سالجاری توسط شهرداری منطقه سه آغاز شد.

شهردار سنندج با بیان اینکه مساحت کل این پروژه ۲۷ هزار مترمربع است که ۱۷ هزار متر مربع آن فضای سبز است، خاطرنشان کرد: طول لاین خروجی این پروژه ۲۹۰ متر و عرض هفت متر و لاین ورودی این  طرح عمران شهری هم دارای طول ۱۵۰ متر و عرض هفت متر است.

وی گفت: برای تکمیل عملیات اتصال بلوار کمال‌الملک به بلوار شهدای نیروی انتظامی، عملیات عمرانی از جمله یک هزار و ۱۰۰ متر جدول‌گذاری، یک هزار و ۱۰۰ مترمکعب خاکبرداری، پنج هزار و ۵۰۰ مترمکعب خاکریزی و آسفالت سه هزار متر مربع از این پروژه انجام شده است.

صیدی اضافه کرد: تعبیه لوله بتنی سایز یک هزار و ۴۰۰ به طول ۷۰ متر در مسیر ورودی و خروجی، نخاله‌برداری، تنقیه و لجن‌گیری محل تلاقی باکس‌های بتنی با پروژه کمال‌الملک به متراژ ۹۰ متر طول از دیگر اقدامات عمرانی صورت گرفته است.

شهردار سنندج اظهار کرد: اجرای دیوار چینی و دستک برگشتی به طول ۴۰۰ مترمکعب، اجرای درناژ جنب لوله های بتنی، پشت دیوارهای وزنی ۱۰۰ مترمکعب، شن‌ریزی و پیاده‌روسازی به متراژ دو هزار و ۱۰۰ مترمربع نیز از جمله این پروژه‌ها است.

کد خبر 387628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.